خبرگزاری کار ایران

ولایتی مطرح کرد:

اتخاذ تدابیر برای حل مشکلات آموزش پزشکی کشور

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۸۴۷

رئیس هیات موسس و امنای دانشگاه آزاد گفت: با مشورت مسئولان به تدابیری برای حل مشکلات مربوط به آموزش پزشکی کشور رسیدیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اکبر ولایتی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جلسه سازنده و مثبتی را با مسئولان دانشکده ها و دانشگاههای علوم پزشکی اعم از پزشکی و داروسازی از سراسر کشور  تشکیل شد، گفت: در این جلسه مشکلات مربوط به آموزش پزشکی کشور مطرح و با مشورت مسئولان به تدابیری برای حل این مشکلات رسیدیم و امیدوارم بتوانیم خدمات بهتری را در جهت حفظ سلامت مردم داشته باشیم.

او همچنین درباره ادعای بازرسی امریکا از مراکز نظامی و امنیتی به بهانه برجام گفت: امریکایی ها باید این آرزو را به گور ببرند تا بتوانند از مراکز امنیتی و نظامی ما به بهانه برجام و یا هر دلیل دیگری بازدید کنند. شعارهای جدید دولت جدید آمریکا مصرف داخلی دارند و آنها می دانند در منطقه هیچ نفوذ و آبرویی ندارند.

ولایتی با اشاره به پیروزی های اخیر حزب الله در منطقه گفت: آنچه اتفاق افتاده است حکایت از پیروزی های متوالی دوستان ایران در منطقه دارد و علیرغم پیش بینی دشمنان، موصل که دومین شهر عراق است از شر دشمنان آزاد شد.

وی افزود: در سوریه علیرغم توطئه های آمریکا و اسرییل پیروزی ها سرعت گرفته است و پیروزی های بزرگ دیگری نیز نزدیک است و آنچه شاهدیم این است که کسانیکه دیروز می‌گفتند حکومت بشار اسد باید عوض شود، در حال حاضر هر کدام دنبال مذاکره با دولت قانونی بشار اسد هستند.

ولایتی با تاکید بر اینکه ایران همچنان حمایت خود را از زنجیره مقاومت ادامه می‌دهد، افزود: از سوی دیگر ما شاهد از هم پاشیدگی دشمنان منطقه و حمایت کنندگان تروریسم هستیم. نشانه آن همین شکست‌هایی است که در میادین مختلف از ناحیه مقاومت خوردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز