خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای پنجم:

امیدواریم نجفی معاونان خود را به سرعت انتخاب کند

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۶۱۸

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: امیدواریم نجفی معاونان خود را به سرعت انتخاب کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابراهیم امینی در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به امضای حکم شهردار در روز چهارم کار شورای پنجم گفت: حکم شهردار منتخب شورا در روزهای آغازین کار شورای پنجم امضا شد و از وزیر کشور و مسئولین که امضای حکم شهردار را تسریع کردند تشکر می‌کنیم. برخلاف گذشته که صدور حکم شهردار چندین ماه طول می‌کشید این بار حکم شهردار به سرعت امضا شد.

امینی ضمن تشکر از مصطفی سلیمی که سرپرستی شهرداری تهران را پذیرفت افزود: انتخاب ایشان براساس قانون بود ولو اینکه مدت کاری‌شان کوتاه بوده باشد. البته ایشان خودشان در جریان نبودند.

او افزود: امیدوارم نجفی همکاران خود را در معاونت‌ها به سرعت انتخاب کند تا بتوانیم مسئولیت خطیر خود را عهده‌دار شویم.

نایب رئیس شورای شهر که در غیاب محسن هاشمی ریاست شورا را برای مدتی کوتاه برعهده داشت، ضمن تسلیت فوت ابراهیم یزدی٬ افزود: ایشان یکی از نجیب‌ترین سیاستمداران کشور بود و درحقیقت اعضای حزب نهضت آزادی نجیب‌ترین سیاستمدارانی بودند که به دین توجه داشتند.

ادامه داد: حزب نهضت آزادی قرائت خاص خود را از دین داشت که شاید برای برخی درست نباشد. اما کارنامه آنها نشان داد که انسان‌هایی روشن‌فکر و متدین بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز