خبرگزاری کار ایران

رئیس‌هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک خبر داد:

نماینده کمیته ضد دوپینگ در بازی آلومینیوم و نساجی/ به حمایت هواداران احتیاج داریم

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۳۰۳

رئیس هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک از حضور نماینده ضد دوپینگ در بازی دو تیم آلومینیوم اراک و نساجی مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا، دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و نساجی مازندران در شرایطی فردا (یکشنبه) به میزبانی اراکی‌ها برگزار می‌شود که قرار است نماینده ضد دوپینگ در این بازی حضور داشته باشد. این در حالی است که در سال‌های گذشته بازی‌های لیگ یک بدون نظارت کمیته ضد دوپینگ ‌برگزار شده است.

«صمد محمدی» رئیس هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک در این باره تصریح کرد: به خاطر حساسیت بالای مسابقات،کمیته ضد دوپینگ قصد دارد برای بازی آلومینیوم اراک مقابل نساجی مازندران، نماینده ضد دوپینگ فدراسیون پزشکی را به این بازی دعوت کند.

وی افزود: این در حالی است که در بازی‌های لیگ یک به‌ دلیل عدم نظارت کمیته ضد دوپینگ، متاسفانه هرسال خیلی از تیم ها از این موضوع ضربه می خورند. هر چند که دکتر نوروزی در گذشته اعلام کرده بود که برای مسابقات لیگ دسته اول، نماینده ضد دوپینگ را سرزده به مسابقات اعزام خواهد کرد.

محمدی در پایان در مورد بازی فردا بین دو تیم آلومینیوم اراک و نساجی مازندران یادآور شد: از هواداران اراکی می‌خواهیم فقط تیم خودشان را تشویق کنند و کاری به تیم حریف نداشته باشند. امیدواریم با بازی خوب بچه ها، سه امتیاز این مسابقه حساس را از آن خود کنیم. همچنین از کمیته داوران درخواست دارم که نظارت ویژه ای نسبت به این بازی داشته باشند تا دیداری زیبا و بدون حاشیه داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز