خبرگزاری کار ایران

کیفیت واقعی ما از هفته پنجم مشخص می‌شود/مسئولیت شکست را می پذیرم

نظرمحمدی:هر تیمی موقعیت های ما را داشت بازنده نمی شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۳۰۸

سرمربی سپیدرود معتقد است تیمش حتی می توانست مقابل سیاه جامگان به پیروزی برسد.

به گزارش ایلنا،علی نظرمحمدی پس از  شکست تیمش مقابل سیاه جامگان مشهد در نشست خبری صحبت کرد:

*دو گل روی غافلگیری دریافت کردیم

بازی جان داری را شاهد بودیم. کیفیت بازی ما نسبت به بازی اول پیشرفت قابل توجهی داشت.با تغییراتی که ایجاد کردیم سوار بر بازی بودیم. هر موقعیتی که می توانستیم ایجاد کردیم، اما شانس با ما یار نبود و دو گل روی غافلگیری دریافت کردیم. به هر حال از تلاش همه بازیکنانم رضایت دارم. حتی بعد از اینکه گل دوم را دریافت کردیم ناامید نشدیم و فشار را حفظ کردیم و توانستیم گل هم بزنیم. در بدترین حالت نباید بازنده می‌شدیم و به هر حال مسئولیت شکست با من است و هیچ ایرادی به بازیکنان وارد نیست.

*مسئولیت شکست  را می پذیرم

کیفیت واقعی ما از هفته 5 یا 6 مشخص می‌شود، چون فعلاً کاملاً کم تجربه هستیم. برخی از بازیکنان تاکنون در لیگ برتر بازی نکرده‌اند و هفته به هفته بهتر خواهند شد.باید قبول کنیم که حداکثر استفاده را از بضاعت مالی خود کرده‌ایم. تراکتورسازی با سابقه خود در فوتبال ایران دیدیم که در دو بازی گذشته امتیازی نگرفته است. ما باید کم کم با تجربه شویم. تیم ما چهره تیم بازنده را نداشت؛ هرچند که انتظارات را برآورده نکردیم، اما از نظر کیفی فکر می‌کنم قابل قبول بودیم. بازهم تاکید می‌کنم که مسئول اصلی شکست من بودم و ایرادی به بازیکنان وارد نیست.

*می توانستیم برنده باشیم

 در نیمه دوم خیلی بهتر بودیم. بعد از گل اولی که دریافت کردیم تمرکز خود را از دست دادیم، اما خیلی زود به شرایط عادی برگشتیم. گفته بودم اگر گل دوم را نخوریم می‌توانیم گل مساوی را بزنیم که متاسفانه گل دوم را هم دریافت کردیم. موقعیت‌های امروز ما را اگر هر تیم دیگری داشت بازنده نمی‌شد. می‌توانستیم 3 بر 2 پیروز شویم. به هر حال به کادر فنی تیم مشهد تبریک می‌گویم و امیدوارم در هفته‌های آینده شرایط‌مان بهتر شود.زمانی که 2 بر صفر عقب بودیم تغییراتی ایجاد کردیم، اما چون حریف تراکم ایجاد کرده بود و از دفاع اتوبوسی استفاده می‌کرد مجبور بودیم از توپ های مستقیم استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز