خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

بازدید شهردار تهران از بخش‌های مختلف نیمه جنوبی خط ۳ مترو

کد خبر : ۵۰۱۸۶

ما در تلاشیم تا نیمه جنوبی این خط را حد فاصل بزرگراه آزادگان تا چهار راه ولی عصر (عج) تا اردیبهشت ماه سال ۹۲ تکمیل و آماده بهره برداری کنیم.

ایلنا: شهردار تهران صبح امروز از بخش‌های مختلف نیمه جنوبی خط ۳ در دست احداث مترو بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، صبح امروز محمدباقرقالیباف شهردار تهران، عیسی شریفی معاون هماهنگی وامور مناطق و جعفر تشکری هاشمی معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری تهران از بخش‌های مختلف نیمه جنوبی خط ۳ مترو حد فاصل چهارراه ولی عصر (عج) تا بزرگراه آزادگان بازدید کردند.

بر اساس این گزارش، شهردار تهران از نزدیک روند کار‌ها را در بخش جنوبی این خط مورد بررسی قرار داد و بخش‌هایی که با دستگاه حفار اتوماتیک (تی بی‌ام) و همچنین بخش‌هایی که به صورت دستی حفر شده‌اند مورد بازدید قرار گرفت.

بر این اساس، مهندس هابیل درویش، مدیرعامل شرکت مترو در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از روند احداث نیمه جنوبی خط ۳ گفت: خط ۳ مترو به طول ۳۵ کیلومتر طولانی‌ترین خط این شبکه است که شمال شرقی تهران را به جنوب غرب متصل می‌کند.

وی تصریح کرد: ما در تلاشیم تا نیمه جنوبی این خط را حد فاصل بزرگراه آزادگان تا چهار راه ولی عصر (عج) تا اردیبهشت ماه سال ۹۲ تکمیل و آماده بهره برداری کنیم.

درویش ادامه داد: نیمه جنوبی خط ۳، به طول ۱۲ کیلومتر با ۹ ایستگاه در دست احداث است که در صورت تامین اعتبارات لازم می‌توانیم این بخش را در اوایل سال آینده آماده بهره برداری کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز