خبرگزاری کار ایران

سردار جزایری:

بزودی دردسرهای جدیدی برای آمریکا و اروپا ایجاد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۶۸

پیشرفت‌های خیره‌کننده جمهوری اسلامی ایران نافی هرگونه حدس و گمان برای تاثیرگذاری دشمنان ملت ایران است و اکنون پتانسیل فراهم شده در مردم ما بگونه‌ای است که سربالایی‌ها را با آرامش طی خواهند کرد.

سردار جزایری گفت: گروه‌های القاعده و سرویس‌هایی که عملیات‌های خود را در راستای منافع آمریکا انجام می‌دهند، بزودی محیط عملیات خود را به مکان‌های دیگر تغییر خواهند داد و از این به بعد دردسرهای جدیدی برای آمریکا و اروپا ایجاد می‌شود.

به گزارش ایلنا، سردار سیدمسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح طی سخنانی گفت: گروه‌های دست‌ساز آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی برای جامعه بشری خطرساز هستند و انفجارات کور آن‌ها دامن پرورش‌دهندگان آن‌ها را خواهد گفت.

معاون ستاد کل نیروهای مسلج پیش‌بینی کرد: گروه‌های القاعده و سرویس‌هایی که عملیات‌های خود را در راستای منافع آمریکا انجام می‌دهند، بزودی محیط عملیات خود را به مکان‌های دیگر تغییر خواهند داد و از این به بعد دردسرهای جدیدی برای آمریکا و اروپا ایجاد می‌شود.

جزایری اظهار داشت: تکنولوژی‌هایی که امروزه در اختیار برخی گروه‌های قرار دارد این توان را به آن‌ها می‌دهد که امکانات آمریکا را مورد تهدید قرار دهند.

جزایری با مخاطب قرار دادن مردم‌ آمریکا و اروپا گفت: چنانچه مردم اروپا و آمریکا با سیاست‌های تجاوزکارانه و زیاده‌خواهانه دولت‌هایشان برخورد نکنند، نمی‌توانند به دور از چالش‌های احتمالی آینده باشند.

وی ادامه داد: اکنون جهان کوچک شده و امکان دسترسی به سایر نقاط جهان برای خیلی‌ها فراهم شده است.

جزایری تصریح کرد: ما خواهان آن هستیم که از این ظرفیت برای رفاه و آسایش بشریت استفاده شود، لیکن دولت‌های شرور و شیطانی در جهت معکوس این خواسته انسانی و در راستای حذف رقیب حرکت می‌کنند و این‌‌ همان چیزی است که مشکلات بزرگی را برای جامعه جهانی بوجود آورده است و محتمل است که همین سیاست تبدیل به مردابی برای این دولت‌ها و کشور‌ها شده و آن‌ها را با گرفتاری‌های خاص عصر حاضر مواجه کند.

جزایری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: تاریخ مصرف دکترین فشار برای تغییر رفتار، در مورد کشور‌ها و واحدهای سیاسی مستقل به سر ‌آمده است و دکترین تهدید در برابر تهدید ظرفیت جدیدی است که بسیاری از معادلات سیاسی، امنیتی، اقتصادی و نظامی را دگرگون خواهد کرد.

وی با مصداق قرار دادن جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: غیر ممکن است انقلاب اسلامی در برابر فشار‌ها، چانه‌زنی‌ها، مذاکرات بی‌نتیجه و یا فهرستی از این قبیل اقدامات بیگانه دست از اهداف و آرمان‌ها و خط‌مشی‌های خود بردارد و روند قضایا نیز بخوبی حاکی از ناکامی‌های طرف مقابل است.

این مقام مسئول بیان داشت: پیشرفت‌های خیره‌کننده جمهوری اسلامی ایران نافی هرگونه حدس و گمان برای تاثیرگذاری دشمنان ملت ایران است و اکنون پتانسیل فراهم شده در مردم ما بگونه‌ای است که سربالایی‌ها را با آرامش طی خواهند کرد.

جزایری با اشاره به یک مسئله مهم و استراتژیک افزود: امروزه برخلاف گذشته تعداد بیشتری از کشور‌ها به سایر کشور‌ها دسترسی کامل دارند و این مسئله بخصوص در بعد نظامی از اهمیت خاصی برخوردار است و معاملات دگرگون و متحول کرده است و چنانچه دولت‌های متجاوز نخواهند این واقعیت را بپذیرند، تاریخ به آن‌ها درس‌های سختی خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز