خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تأمین‌اجتماعی این استان خبر داد:

بیمه ۶۵۰۰ كارگر ساختمانی در خراسان شمالی

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۵۷

تمامی شاغلین بخش ساختمان که دارای کارت مهارت فنی و حرفه‌ای معتبر باشند، با مراجعه به شعب تأمین‌اجتماعی در اولویت جذب قرار می‌گیرند و با آنان قرارداد بیمه کارگران ساختمانی منعقد خواهد شد.

مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان خراسان شمالی گفت: در اجرای قانون بیمه کارگران ساختمانی، تعداد ۶۵۰۰ نفر از افراد این استان، تحت‌پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، محمود تمنانلو با بیان این مطلب تصریح کرد: تمامی شاغلین بخش ساختمان که دارای کارت مهارت فنی و حرفه‌ای معتبر باشند، با مراجعه به شعب تأمین‌اجتماعی در اولویت جذب قرار می‌گیرند و با آنان قرارداد بیمه کارگران ساختمانی منعقد خواهد شد.
وی افزود: اشتغال عملی در مشاغل ساختمانی و نداشتن پروانه کسب صنفی از شرایط اصلی متقاضیان واجد شرایط است.
تمنانلو اظهار داشت: این گروه از بیمه‌شدگان تنها با پرداخت ۷ درصد حق‌بیمه مشمول تعهدات قرار می‌گیرند و تفاوت حق‌بیمه آنان از محل حق‌بیمه پروانه‌های ساختمانی و مشارکت دولت تأمین می‌شود.
مدیرکل تأمین‌اجتماعی خراسان شمالی با بیان اینکه تاکنون ۶ هزار و ۵۱۳ نفر در شعب این استان تحت‌پوشش بیمه کارگران ساختمانی هستند، اظهار امیدواری کرد: باتوجه به نوع اشتغال جمعیت این استان و فعالیت جامعه کارگری، سهمیه جدیدی به این منطقه اختصاص یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز