خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی زنجان خبرداد:

کلاهبرداری 550میلیون ریالی با وعده ازدواج دروغین

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۵۳

رئیس پلیس آگاهی زنجان با اشاره به کلاهبرداری زنی از مردی فرشنده در زنجان گفت: ماموران پس از سیر مراحل قانونی از آنجا راهی "کهریزک" استان تهران به محل سکونت متهم اعزام و، وی را دستگیر کردند.

زنجان ـ ایلنا: رئیس پلیس آگاهی زنجان گفت: متهمه زنی است متاهل که با وعده دروغ باب آشنایی را با شاکی باز وپس از جلب اعتماد صاحب مغازه از وی کلاهبرداری ومتواری شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، سرهنگ مصطفی طلوعی امروز شنبه (5اسفند) در باره جزئیات این خبر گفت: فردی به پلیس آگاهی زنجان مراجعه واز کلاهبرداری 550میلیون ریالی توسط زنی اعلام شکایت کرد.

رئیس پلیس آگاهی زنجان گفت: این مرد به ماموران اعلام کرد: زنی حدود 25ساله به نام "م.غ"به مغازه ام مراجعه وبا وعده ازدواج مبلغ 550میلیون ریالی کلاهبرداری ومتواری شد.

سرهنگ طلوعی خاطر نشام کرد: با شکایت این شهروند تحقیقات آغاز وبا بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهمه زنی است متاهل که با وعده دورغ باب آشنایی را با شاکی باز وپس از جلب اعتماد صاحب مغازه از وی کلاهبرداری ومتواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی زنجان در ادامه تصریح کرد: با این تحقیقات دستور دستگیری وی صادر وماموران پلیس آگاهی پس از شناسایی محل سکونت نامبرده در شهر "قزوین"با اخذ نیابت قضایی راهی این استان شدند.

وی در بخشی از سخنان خود گفت: ماموران با حضور در محل سکونت وی در یافتند که متهم اسباب کشی کرده وبه "کهریزک" در استان تهران نقل مکان کرده است.
این مقام انتظامی در استان زنجان خاطر نشان کرد: ماموران پس از سیر مراحل قانونی از آنجا راهی "کهریزک" شده وبه محل سکونت متهم اعزام و، وی را دستگیر کردند.

سرهنگ طلوعی در پایان اظهار کرد: متهم به پلیس آگاهی منتقل که در بازجویی های بعمل آمده با ارائه دلایل ومدارک به کلاهبرداری از شاکی با وعده ازدواج اعتراف که از طریق دادسرا با قرار مناسب روانه زندان شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز