خبرگزاری کار ایران

معاون نیروی انتظامی:

کنترل نقاط مرزی در بهترین شرایط قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۴۳

هم اکنون بین پلیس، سایر دستگاه‌های نظامی و امنیتی همچون ارتش و سپاه که در مرز مستقر هستند، همپوشانی لازم ایجاد شده به طوری که طرح‌های مشترک توسط ستاد کل نیروهای مسلح مورد نظارت قرار گرفته است.

ایلنا: معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی با اشاره به ضرورت همپوشانی میان دستگاه‌های انتظامی، نظامی و امنیتی مستقر در مرز برای کنترل هرچه مناسب‌تر آن، گفت: هم اکنون کنترل نقاط مرزی کشور در بهترین شرایط قرار دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «محمود تشکری» با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب جهت حمایت از تولید داخلی و اتخاذ راهکارهای مناسب جهت مقابله با پدیده قاچاق، افزود: وظیفه ذاتی پلیس کنترل دقیق، به موقع و تاثیرگذار بر مرز است.

وی اظهار داشت: با تقویت واحدهای مرزی و پوشش دهی بهتر پلیس‌های تخصصی همچون پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز، پلیس آگاهی و پلیس مبارزه با مواد مخدر که مرتبط با موضوع مرز ماموریت‌هایی را داراست، به دنبال پوشش کامل مرز در روزهای آخر سال هستیم.

معاون هماهنگ کننده ناجا ادامه داد: هم اکنون بین پلیس، سایر دستگاه‌های نظامی و امنیتی همچون ارتش و سپاه که در مرز مستقر هستند، همپوشانی لازم ایجاد شده به طوری که طرح‌های مشترک توسط ستاد کل نیروهای مسلح مورد نظارت قرار گرفته است.

به گفته وی، با توجه به همکاری‌های متقابل هم اکنون وضعیت مناطق مرزی در بهترین شرایط قرار دارد و مشکل خاصی در کنترل آن مشاهده نمی‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز