خبرگزاری کار ایران

نماینده اورژانس کل کشور خبر داد؛

آماده باش بیش از دو هزار پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در طرح نوروزی

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۴۲

با برنامه ریزی‌های صورت گرفته از سوی مرکز فوریتهای حوادث و پزشکی کشور چهار هزار و ۱۸۶ آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی و بیمارستانی به همراه ۱۷ هزار و ۶۰۰ نفر نیروی انسانی در این پایگاه‌ها به ارایه خدمات اورژانسی خواهند پرداخت.

ایلنا: نماینده اورژانس کل کشور گفت: دو هزار و ۵۱ پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در طرح نوروزی ۹۲ به آسیب دیدگان احتمالی حوادث جاده‌ای و ترافیکی انواع خدمات ایمنی فوریتی را ارایه خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل فرهانی روز شنبه در سی و ششمین جلسه کمیته عملیات و اجرای مقررات طرح نوروزی ۹۲، افزود: این تعداد پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی شامل ۷۹۷ پایگاه شهری و یکهزار و ۲۵۴ پایگاه اورژانس جاده‌ای است.

وی اظهار داشت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته از سوی مرکز فوریتهای حوادث و پزشکی کشور چهار هزار و ۱۸۶ آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی و بیمارستانی به همراه ۱۷ هزار و ۶۰۰ نفر نیروی انسانی در این پایگاه‌ها به ارایه خدمات اورژانسی خواهند پرداخت.

فرهانی ادامه داد: همچنین ۵۶ دستگاه اتوبوس، آمبولانس و شش پایگاه امداد هوایی به همراه برپایی ۱۷۵ ایستگاه سلامت به ارایه خدمات اورژانسی به مسافران نوروزی می‌پردازند.

براساس این گزارش، طرح نوروزی ۹۲ با همکاری و مشارکت پلیس راهور نیروی انتظامی، سازمان امداد و نجات هلال احمر، اورژانس، سازمانهای پزشکی قانونی، حمل و نقل و ترافیک، راهداری در دو مرحله درون و برون شهری انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز