خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز مهندس؛

مراسم روز مهندس دراستان زنجان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۳۵

مدیر کل راه وشهرسازی استان زنجان با اشاره به اهمیت مهندسین در جامعه گفت: خدمات فنی مهندسی استان زنجان قابلیت صدور به استان ها ی کشور و كشور های دیگر را دارد.

زنجان ـ ایلنا: مدیر کل راه وشهرسازی استان زنجان گفت: ترویج و اجرای مقررات ملی ساختمان و نظارت بر نماهی سطح شهر را از وظایف اساسی مهندسان است.

به گزارش ایلنا از زنجان، مراسم گرامیداشت روز مهندس با حضور قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، رئیس و اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان و نیز جمع كثیری از جامعه مهندسین و مسئولین استانی برگزار شد.

مهندس حافظ باباپور با عرض تبریك این روز به جامعه مهندسین، در رابطه با نقش مهندسین در حوزه راه و شهرسازی گفت: حدود 19 هزار میلیارد تومان سرمایه های حوزه راه و مسكن در استان زنجان از دستان پر توان مهندسین ایجاد شده است.

وی با اشاره به موفقیت استان زنجان در ارائه خدمات فنی مهندسی در اكثر حوزه ها افزود: خدمات فنی مهندسی استان زنجان حتی قابلیت صدور به استان ها و كشور های دیگر را نیز دارد.

مدیركل راه و شهرسازی استان زنجان خاطر نشان ساخت: همكاری و تعامل سازنده مهندسین با اداره كل راه وشهرسازی موجبات شكوفایی خلاقیت های این صنف بزرگ خواهد شد.

وی گذشتن از انتفاع شخصی در راستای اعتلای اهداف سازمان را از دیگر ویژگی های مهم ی دانست كه باید مورد توجه جامعه مهندسین قرار گیرد.

قائم مقام وزیردر استان همچنین ترویج و اجرای مقررات ملی ساختمان و نظارت بر نماهی سطح شهر را از دیگر وظایف اساسی مهندسان برشمرد.

گفتنی است در پایان این مراسم كه با اجرای برنامه های فرهنگی هنری و جنگ شادی همراه بود از مهندسین فعال و نمونه استانی با اهدا لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز