خبرگزاری کار ایران

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو:

تنها مسیر فتح قله‌های علمی حمایت از مخترعان است

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۳۰

دانشجویان حرکت عظیمی را انجام داده اند که حمایت مسئولان دانشگاه را می طلبد و جامعه علمی پژوهشی نیز از وزیر علوم،تحقیقات وفناوری، وزاری مرتبط ومعاون علمی ریاست جمهوری خواستار درنظر گرفتن بودجه ای ویژه برای تحقیق این دانشجویان هستند.

ایلنا- تبریز: نماینده مردم تبریز،آذرشهر واسکو در مجلس شورای اسلامی گفت:تنها مسیرفتح قله های علمی،حمایت از مبتکران ومخترعان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمداسماعیل سعیدی در آیین افتتاح مسابقات تخصصی رباتهای مسیریاب در دانشگاه آزاداسلامی تبریز افزود: دانشجویان حرکت عظیمی را انجام داده اند که حمایت مسئولان دانشگاه را می طلبد و جامعه علمی پژوهشی نیز از وزیر علوم،تحقیقات وفناوری، وزاری مرتبط ومعاون علمی ریاست جمهوری خواستار درنظر گرفتن بودجه ای ویژه برای تحقیق این دانشجویان  هستند.

وی با اشاره به روز مهندسی وتبریک آن به جامعه مهندسان کشور افزود:الگوی مهندسان ما خواجه نصیرالدین طوسی است براین اساس رسالت سنگینی در باب مسائل علمی پژوهشی وتحول در دنیا بر عهده آنان است.

نماینده مردم تبریز،آذرشهر واسکو در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دنیای غرب و آمریکا با ابزار علم دنیا را غارت و اداره می کندولی علم ابزار قدرت است نه منحرف کردن انسانیت،نه برای اقدامات ضد بشری بلکه راهی برای سعادت بشریت است.

وی تاکید کرد: اگر دیروز کسانی سلاح بردوش گرفته و دربرابر دشمن ایستادند و ارزش آفرینی کردند وبه عنوان مجاهدان فی سبیل الله شناخته شدند امروز هم اگر در راه علم کسانی تلاش می کنند مجاهدان علمی فی سبیل الله هستند.

سعیدی با اشاره به این که تنها ثروت و سرمایه تجدید پذیر، ذهن های خلاق و دانشمندان می باشند گفت:با توجه به این که در دهه پیشرفت و عدالت قرار داریم باید ازمرحله شعار گذشت و وارد میدان عمل شد.

آیین افتتاح" اولین دوره ی مسابقات تخصصی رباتهای مسیریاب"به همت واحدعلمی، پژوهشی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی تبریز پنجم اسفندماه در سالن شهیدبیوک منیرسرابی تربیت بدنی این دانشگاه برگزارشد.

این مسابقات در دوبخش لیگ ساده وپیشرفته وبا حضور نزدیک به 57تیم برگزار می شود.

اولین دوره مسابقات تخصصی رباتهای مسیریاب به همت واحد علمی پژوهشی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی تبریز در سطح کشوری برگزار می شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز