خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی وزارت کشور:

رعایت قانون در تمام ابعاد باید محور مجریان انتخابات باشد

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۰۲

پس از این انتخابات باید باب جدیدی از رفتار بیگانگان با ما باز شود و با وجود تغییر گفتمان آنها علیه ما، کاری کنیم که رفتار آنها نیز تغییر کند.

ایلنا - سمنان: معاون سیاسی وزارت کشور  داشتن نگاه عدالت محورانه در فرصت دهی به نامزدهای انتخابات برای تبلیغات و دفاع از خود را ضروری دانست و اظهار داشت: رعایت قانون در تمام ابعاد باید محور مجریان انتخابات سال آینده باشد.

به گزارش ایلنا،  مرتضوی اضافه کرد: تاکنون 31 انتخابات در ایران برگزار شده است که در دموکرات ترین کشورهای جهان بی سابقه است.

وی خواستار همگامی مسئولین با مردم برای حضور گسترده در انتخابات شد و اضافه کرد: مشارکت مردم باعث می شود تراز انتخابات در جمهوری حفظ شود و خدشه ای به آن وارد نیاید.

مرتضوی خاطرنشان کرد: پس از این انتخابات باید باب جدیدی از رفتار بیگانگان با ما باز شود و با وجود تغییر گفتمان آنها علیه ما، کاری کنیم که رفتار آنها نیز تغییر کند.

وی با اشاره به اعمال تحریم‌های شدید غرب و استکبار علیه ایران اسلامی، گفت: دشمن فهمیده است که در جنگ سخت و نرم حریف ایران اسلامی نیست پس به تحریم روی آورده است.

معاون سیاسی وزارت کشور با اشاره به جریان بیداری اسلامی در منطقه، گفت: ایجاد جنگ فرقه ای در لبنان برای شکست جبهه مقاومت، اجیر کردن تروریست ها برای ناآرام کردن سوریه که منافقین هم در بین آنها دیده می شوند، در حقیقت ایجاد انحراف در بیداری اسلامی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز