خبرگزاری کار ایران

امام‌جمعه موقت یزد خواستار شد:

التزام عملی رئیس جمهور به رهبری

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۹۱

التزام قولی صِرف به درد نمی خورد و اینکه ما به زبان بگوییم مطیع و مرید "آقا" هستیم کافی نیست؛ بلکه باید در عمل اثبات شود.

ایلنا-یزد: امام جمعه موقت یزد خواستار التزام عملی رئیس جمهور به رهبری شد.

به گزارش ایلنا از یزد، حجت الاسلام و المسلمین سید جواد آیت اللهی در خطبه های نماز جمعه شهر یزد با اشاره به حوادث سیاسی چند هفته اخیر در کشور گفت: این که ما به زبان بگوییم مطیع و مرید "آقا" هستیم کافی نیست بلکه این مهم باید در عمل هم اثبات شود.

خطیب جمعه یزد همچنین با اشاره به "نصیحت" رهبر انقلاب به مسئولان کشور گفت: تاکید رهبر انقلاب بر اتحاد و رسیدگی ویژه به مشکلات مردم در زمینه گرانی است، از این رو مسئولین هم باید متحد شوند و در این زمینه قدم بردارند.

وی با بیان اینکه " التزام عملی به ولایت فقیه امر مهم در جامعه اسلامی است" گفت: التزام قولی صِرف به درد نمی خورد و اینکه ما به زبان بگوییم مطیع و مرید "آقا" هستیم کافی نیست؛ بلکه باید در عمل اثبات شود.

امام جمعه موقت یزد تصریح کرد: همه به ویژه مسئولین باید بدانند رسیدن به رستگاری فقط از طریق اطاعت از مقام ولایت فقیه ممکن است و راه دیگری جز این نیست.

وی همچنین با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب در جمع مردم تبریز، این بیانات را موجب سربلندی نظام و خوشحالی اهل ولایت دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز