خبرگزاری کار ایران

تقدیر از پیشکسوتان حوزه مد و لباس در جشنواره مد و لباس فجر

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۸۵

دانشجویان و محققان حوزه طراحی مد و لباس، استقبال شایسته‌ای از بخش مقالات این جشنواره کردند و بیش از ۱۰۰ عنوان مقاله به دبیرخانه ارسال شده است.

ایلنا: مسئولان دومین جشنواره مد و لباس فجر در جریان برگزاری این جشنواره از پیشکسوتان حوزه مد و لباس تقدیر می‌کنند.

به گزارش ایلنا، دانشجویان و محققان حوزه طراحی مد و لباس، استقبال شایسته‌ای از بخش مقالات این جشنواره کردند و بیش از ۱۰۰ عنوان مقاله به دبیرخانه ارسال شده است.

داوری این مقالات، بر اساس معیارهای تایید شده توسط صاحب نظران حوزه مد و لباس، آغاز شده و آثار قابل استفاده علمی و دارای محتوای دانش روز، بعد‌ها مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

۵ عنوان مقاله بر‌تر از میان مقالات ارسالی به دومین جشنواره مد و لباس، در آیین اختتامیه این جشنواره معرفی و تجلیل می‌شود. همچنین در یک نشریه علمی ـ پژوهشی به چاپ می‌رسد.

بخش مقالات این جشنواره با هدف تبیین جایگاه لباس پوشش در سبک زندگی جامعه، خانواده و فرد از منظر آداب زندگی در اسلامی و سیره بزرگان دین، در دومین جشنواره مد و لباس فعال شده است.

دومین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر، اسفند ماه سال جاری در تهران و ۷ استان دیگر به شکل همزمان برگزار می‌شود.

از پیشکسوتان حوزه مد و لباس تقدیر می‌شود

تقدیر از پیشکسوتان حوزه مد و لباس به منظور ارج گذاری فعالیت هنری و فرهنگی فعالان این حوزه صورت می‌پذیرد.

بر اساس این گزارش از پیشکسوتان حوزه طراحی لباس، تولید، فروش و فرهنگی در دومین جشنواره مد و لباس تقدیر ویژه‌ای صورت می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز