خبرگزاری کار ایران

با معرفی برترین های مسابقات رباتیك پتروكاپ ۲۰۱۳؛

پیكار ربات‌های ایرانی به پایان رسید

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۸۱

در جریان این مسابقات، 17 تیم مقام‌های اول و دوم و سوم در لیگ‌های آتش‌نشان سنگین، آتش‌نشان سبك، امدادگر، مسیر یاب، جنگجو و آزاد را كسب كردند.

ایلنا - بندر امام خمینی(ره):در نخستین دوره مسابقات رباتیك پتروكاپ خوزستان (2013) كه از 30 بهمن‌ماه توسط سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در ماهشهر برگزار شد، 17 تیم مقام‌های اول و دوم و سوم در لیگ‌های آتش‌نشان سنگین، آتش‌نشان سبك، امدادگر، مسیر یاب، جنگجو و آزاد را كسب كردند.

به گزارش ایلنا از بندر امام خمینی(ره)، در لیگ آتش‌نشان سنگین تیم پتروشیمی امیركبیر مقام نخست، تیم پتروشیمی اروند مقام دوم و تیم‌های آذرخش پتروشیمی تندگویان و الماس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول به‌ طور مشترك مقام سوم را كسب كردند.

همچنین در لیگ آتش‌نشان سبك تیم ناسا از دانشگاه آزاد اسلامی كرمانشاه مقام اول، تیم M از دانشكده فنی دانشگاه تهران مقام دوم و تیم تینكر از دانشكده فنی دانشگاه تهران مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

از سوی دیگر در لیگ مسیریاب تیم‌های 2 و 1 پیام‌نور شوش دانیال(ع) به ترتیب مقام‌های اول و دوم را كسب كردند. مقام سوم این لیگ نیز به تیم امور مهندسی سازمان منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر تعلق گرفت.

در لیگ جنگجو نیز تیم خاتم مقام نخست، تیم امور مهندسی سازمان منطقه ویژه 3 مقام دوم و تیم پتروناب بسیج پتروشیمی نیز مقام سوم را كسب كرد.

با توجه به داوری‌هایی كه از سوی متخصصان لیگ امدادگر انجام شد، مقام نخست و سوم لیگ امدادگر به كسی تعلق نگرفت و مقام دوم این لیگ به تیم پردیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس تهران اختصاص یافت.

همچنین در لیگ آزاد، تیم سایروس دانشگاه آزاد اسلامی دزفول مقام اول، تیم آنزان دانشگاه آزاد اسلامی ایذه مقام دوم و تیم شبح یك دانشگاه شهید چمران اهواز مقام سوم را كسب كردند.

گفتنی است كه 11 تیم از تیم‌هایی كه در مسابقات پتروكاپ سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در ماهشهر مقام كسب كردند، از موسسات و دانشگاه‌های خوزستان بودند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز