خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس راهور کشور:

طرح نوروزی پلیس از ۲۴ اسفند آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۷۶

رزمایش طرح نوروزی ۹۲ در تهران از بیست و سوم اسفند ماه جاری در ضلع جنوبی مرقد مطهر امام خمینی (ره) اجرا می‌شود.

ایلنا: رییس پلیس راهور کشور از اجرای طرح نوروزی پلیس راهور کشور از بیست و چهارم اسفندماه جاری تا هفدهم فروردین سال ۹۲ خبرداد.

به گزارش ایلنا، سردار اسکندر مومنی امروز شنبه در سی و ششمین جلسه کمیته عملیات و اجرای مقررات طرح نوروزی ۹۲، اظهار داشت: در مدت اجرای طرح نوروزی پلیس به دلیل جلوگیری از ترافیک شهری، ساخت و ساز‌ها و عملیات‌های عمرانی در شهر‌ها ممنوع است.

وی گفت: رزمایش طرح نوروزی ۹۲ در تهران از بیست و سوم اسفند ماه جاری در ضلع جنوبی مرقد مطهر امام خمینی (ره) اجرا می‌شود.

وی در خصوص اجرای طرح نوروزی درون شهری سال ۹۲ نیز گفت: مرحله اول این طرح از نوزدهم تا بیست و پنجم اسفندماه جاری اجرا می‌شود و مرحله دوم از بیست و ششم اسفند آغاز و تا ۱۶ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

مومنی در این نشست که نمایندگانی از بیمه مرکزی، شورای عالی ترافیک، معاونت ترافیک شهر تهران، صدا و سیما، اورژانس و هلال احمر، امداد خودرو و آموزش و پرورش حضور داشتند، اظهار داشت: ایمنی ترافیک، تک مولفه نیست و یک دستگاه به تنهایی نمی‌تواند، امنیت خودرو و مسافران را تامین کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز