خبرگزاری کار ایران

رئوفیان با ایلنا مطرح کرد:

امروز جبهه ایستادگی با پورمحمدی دیدار انتخاباتی خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۶۲

قالیباف نسبت به دیدار با جبهه واکنشی نشان نداده و اعلام امادگی نکرده است/جبهه ایستادگی تا کنون تصمیمی برای دیدار و بحث پیرامون گزینه‌هایی همچون باهنر و آل اسحاق نداشته است.

رئیس ستاد انتخاباتی جبهه ایستادگی اعلام کرد: امروز جبهه ایستادگی طی دیدار با پورمحمدی رئیس فعلی سازمان بازرسی کل کشور و یکی از گزینه‌های احتمالی انتخابات ریاست جمهوری سال آینده به بحث و بررسی پیرامون امنخابات خواهد پرداخت.

ابوالقاسم رئوفیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با اعلام خبر دیدار جبهه ایستادگی با پورمحمدی که امروز صورت خواهد گرفت، گفت: جبهه ایستادگی همانطور که بار‌ها مطرح شده است بنا دارد تا در راستای دیدار انتخاباتی با کسانی که نامزد انتخابات هستند و یا اینکه نام آن‌ها در محافل به عنوان کاندیدا مطرح است بحث‌های انتخاباتی داشته باشد.

وی ادامه داد: بر همین اساس ما در جبهه پس از اینکه رضایی را به عنوان کاندیدای اول خود معرفی کردیم بنا داریم تا با ۴ گزینه دیگر یعنی ولایتی، متکی، پورمحمدی و قالیباف دیدار داشته باشیم که البته این دیدار امروز بعد از ظهر با آقای‌پور محمدی ترتیب داده شده است.

رئوفیان با بیان اینکه ولایتی و متکی برای دیدار با جبهه ایستادگی اعلام آمادگی کرده‌اند اما زمان دقیق ان هنوز مشخص نشده است، گفت: از میان این ۴ نفر تا کنون تنها قالیباف نسبت به دیدار با جبهه واکنشی نشان نداده و اعلام امادگی نکرده است.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به معرفی آل اسحاق و باهنر توسط جبهه پیروان خط امام و رهبری آیا ممکن است این دو نفر نیز در دایره بررسی‌ها و دیدار‌های جبهه ایستادگی قرار گیرند، ‌عنوان کرد: جبهه ایستادگی تا کنون تصمیمی برای دیدار و بحث پیرامون گزینه‌هایی همچون باهنر و آل اسحاق نداشته است، اما ما آمادگی این را داریم که در صورت امکان با دیگر گزینه‌های اصولگرا نیز دیدار و بحث انتخاباتی داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز