خبرگزاری کار ایران

فصل همدلی در راه است

کد خبر : ۵۰۰۳۱

در هفت دوم تعطیلات نوروزی، با ایام دهه فاطمیه مقارن خواهدشد وبرنامه‌های در نظر گرفته شده باید همسو با این ایام طراحی و اجرا شود.

ایلنا:‌ مدیر عامل سازمان رفاه؛ خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: باید در انجام مسئولیت‌های محول شده ماندگاری را مد نظر قراردهیم و بدانیم که فرصت‌ها ماندگار نیستند.

به گزارش ایلنا، حسین زار صفت در نشست هم اندیشی با مدیران اجتماعی مراکز ۲۲گانه شهرداری تهران، معاونان سازمان رفاه و سایر مسئولان در شهرداری منطقه ۵ با بیان این مطلب افزود: باید در تلاش‌ها وفعالیت‌هایمان بویژه در مسئولیت‌های سازمانی، نیست خدایی را مد نظر قرار دهیم و نگاه‌مان، نگاه خدمت باشد و از امکانات در دسترس حداکثر بهره را ببریم.
وی خطاب به همکاران ادامه داد: ما باید در طی مسیر خدمت، نگاهی از گذشت به آینده داشته باشیم.

زارع صفت همچنین تصریح کرد: نگاه مدیران به موضوع‌های اجتماعی، کارگشاست که خوشبختانه مدیران منطقه ۵ در این مسیرپیشگام بوده‌اند.

وی با بیان این مطلب که «سازمان رفاه، وی‌ترین مسئولیت‌های اجتماعی شهرداری تهران است» افزود: خوشبختان به مقتضای توان شهرداری و سازمان رفاه، ورود خوبی به مسایل اجتماعی داشته‌ایم.

مدیر عامل سازمان رفاه؛ خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران درمورد طرح استقبال از بهار شهرداری هم اظهار داشت: امسال سازمان رفاه ۷ خدمترا برای شهروندان میهمانان نوروزی در نظر گرفته است. همچنینوگوی در نظرگرفته شده برای ایام نوروز «فصل همدلی» نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: امسال خوشبختانه با تغییر رویکرد‌ها، بحث گردشگری در شهردای تهران بویژه سازمان رفاه متحول شده و گستره بیشتری پیدا کرده است.

زارع صفت یادآور شد: مناطق ۱، ۲۰ و ۱۲ در طرح گردشگری تهران از مناطق محوری بویژ ه درایام نوروز محسوب می‌شوند.
وی همچنین بیان داشت: بحث راه اندازی سامانه استقبال از مساران نوروزی، مبحث اسکان ومحیط‌های شهری برای اسکان مسافرا ن بویژه در تفرجگاه‌ها، راهنمایی از گردشگران نوروزی، برگزاری تورهای یک روزه با همکاری برج میلاد، اطلاع رسانی بروشوری و رادیو تلویزیونی به گردشگران والبته دعوت از گردشگران برای حضور در پایتخت از عمدهبرنامه‌های تدوین شده برای استقبال ادشگری شهر تهران است.

وی تصریح کرد: البته باید این مهم مدنظر قرار گیرد که در هفت دوم تعطیلات نوروزی، با ایام دهه فاطمیه مقارن خواهدشد وبرنامه‌های در نظر گرفته شده باید همسو با این ایام طراحی و اجرا شود.

زارع صفت اضافه کرد: قرار است از صدا و سیما کلیپ‌هایی برای دعوت از تهران نیز پخش شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز