خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه كارگر تبریز:

مصرف تولیدات خارجی، كارخانه‌های داخلی را تعطیل می‌كند

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۵۳

فعالان كارگری هم به سهم خود برای حمایت از اشتغال پایدار کارگران، بیش از پیش در مسیر حمایت از سرمایه گذاران درصدد رفع موانع اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی پیش روی صنعتگران هستند.

دبیر خانه کارگر تبریز گفت: واردات بی‌رویه و مصرف تولیدات خارجی موجب تعطیلی کارخانه‌های داخلی می‌شود.

به گزارش ایلنا، کریم صادق‌زاده در نشستی با مدیران عامل و نمایندگان کارگران واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شهید سلیمی تبریز، بهبود محیط کسب و کار و ارتقای شاخص‌های آن، حمایت از بخش‌های خصوصی و تعاونی، توجه بیشتر در پرداخت یارانه‌ها برای حمایت از سرمایه گذاری، تولید و اشتغال، ترویج و تقویت فرهنگ کار، تولید و کارآفرینی، استفاده از تولیدات داخلی به عنوان ارزش اسلامی و ملی، رعایت تناسب بین افزایش دستمزد‌ها و بهره وری نیروی کار را از جمله سیاست‌های ابلاغی برشمرد و بر اجرایی شدن این سیاست‌ها تاکید کرد.

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز با بیان اینکه بخش خصوصی به واسطه حضور صاحبان سرمایه و علاقه مندان کارآفرین به عنوان بازوی اصلی توسعه اقتصادی مطرح است، گفت: باید همه درصدد حمایت بدون منت و بی‌دریغ از کارآفرینان و فعالان بخش خصوصی باشند و فعالان كارگری هم به سهم خود برای حمایت از اشتغال پایدار کارگران، بیش از پیش در مسیر حمایت از سرمایه گذاران درصدد رفع موانع اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی پیش روی صنعتگران هستند.

مدیرعامل شرکت فولاد مهر سهند هم در این نشست جایگاه نیروی انسانی را در مسیر توسعه صنعتی بسیار مهم دانست و گفت: پیشرفت هر صنعتی نیازمند افکار بزرگ و مهم‌تر از همه نیروی انسانی است.

رسولی با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری در صنعت فولاد به عنوان صنعت مادر اظهارکرد: از دلایل اصلی سرمایه گذاری سهامداران این شرکت در این صنعت وجود بازار بالقوه مصرف در سطح منطقه و ایجاد ارزش افزوده و مشارکت در امر اشتغال زایی بود.

وی گفت: حضور در بازارهای داخلی و خارجی با محصولات استاندارد و ایجاد توازن در بازار فروش و تقاضا می‌تواند باعث توسعه و شکوفایی منطقه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز