خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه امام صادق(ع):

پس‏ لرزه‏ های لیبرالیسم جنسی غرب به ایران هم رسیده است

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۲۴

معاون پژوهشی دانشگاه امام صادق(ع) با بیان اینکه اقتصاد دلیل یک درصد طلاق‌هاست، گفت: متاسفانه امروز پس ‏لرزه‏ های لیبرالیسم جنسی غرب به ایران هم رسیده است

ایلنا - سمنان: فائزه عظیم‌زاده‏ اردبیلی در جمع برگزارکنندگان یادواره 13 شهید زن استان سمنان اظهار کرد: دشمنان امروز القا می‌کنند که بزرگ‌ترین مشکل ایران اسلامی اقتصاد و گرانی بوده و آمار طلاق‌ها نیز بر همین اساس افزایش یافته است.

به گزارش ایلنا: وی تصریح کرد: واقعیت این بوده که فقط یک درصد طلاق‌ها بر اساس اصطکاک‌های اقتصادی زوجین است.

عظیم‌زاده ‏اردبیلی گفت: متأسفانه 34 درصد از این طلاق‌ها به واسطه عدم وفاداری، پای‏بندی، نداشتن تعهد، رعایت نکردن موازین عفاف و تقوا از سوی زن نسبت به مرد و مرد نسبت به زن است.

معاون پژوهشی دانشگاه امام صادق (ع) افزود: ازدواجی صورت گرفته ولی متأسفانه زن به دنبال عشقی دیگر و مرد نیز به همین صورت به دنبال عشق و دوستی دیگر است و این مسائل، آمار طلاق را افزایش می‏دهد.

وی تصریح کرد: متأسفانه این‏ها اثرات شوم و مخرب ماهواره‌ها و رسانه‌‌های غربی بوده که در بعضی از خانواده‌ها رخنه کرده است.

معاون پژوهشی دانشگاه امام صادق (ع) افزود: پدیده لیبرالیسم جنسی که غرب امروز با آن دست و پنجه نرم می‌کند، دستاورد همین آزادی مطلق است و متأسفانه باید گفت که پس‏ لرزه آن به جامعه ما نیز رسیده است؛ بنابراین باید دقیق‌تر به خانواده نگریسته شود.

عظیم‌زاده ‏اردبیلی گفت: عدم رعایت اخلاق و عفت در افراد جامعه و اجاره کردن چشم، گوش و فکر و در اختیار رسانه‌های غربی قرار گرفتن عامل خانمان برانداز خانواده‌‌هاست و موجبات فروپاشی کانون خانواده را فراهم می‌کند.

وی اظهار داشت: خانواده‏ محوری عامل استحکام نهاد خانواده است؛ همان‏طور که مقام معظم رهبری فرمودند کنار خانواده باشید و اوقات فراغت خود را با خانواده سپری کنید.

معاون پژوهشی دانشگاه امام صادق (ع) گفت: فرانسیس فوکوهاما، نظریه‌پرداز و تئورسین اندیشه‌های سیاسی غرب می‌گوید که شیعیان با دو مقوله انتظار فرج و عاشورا نگه داشته شده‌اند و این دو در واقع دو بال یک پرنده هستند و بدن این پرنده ولایت فقیه است؛ اگر می‌خواهید جامعه شیعه را تیرباران و منحرف کنید بدن این پرنده را نشانه بگیرید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز