خبرگزاری کار ایران

صدرالله محمدی باغملایی بیان کرد:

18 اسفند به اتفاقی فرهنگی در شهرمان مبدل شده است

کد خبر : ۴۹۹۱۳

تلاش های زیادی صورت گرفته تا مسائل مالی بر گیفیت برنامه ها تاثیر نگذارد/ بزرگ داشت همایون خرم / پوران درخشنده و مریلا زارعی در بوشهر/ كتاب مشاهیر بوشهر رونمایی می شود/ برگزاری کارگاه های آموزشی با حضور فاطمه معتمد آریا.

تلاش های زیادی صورت گرفته است تا ضمن برگزاری تمام برنامه ها مسائل مالی بر کیفیت برنامه های روز بوشهر تاثیر نگذارد.

به گزارش ایلنا صدرالله محمدی باغملایی مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر گفت: با هم اندیشی و هماهنگی هایی كه میان فرهیختگان و شورای شهر، شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری وجود داشته، به استقبال پنجمین دوره بزرگداشت آئین های 18 اسفند روز بوشهر می رویم. امروز مراسم های 18 اسفند به اتفاقی فرهنگی در شهرمان مبدل شده، هرچند ایده ما این است كه با برگزاری جشنواره های فرهنگی هنری در سطح ملی، این روز را در سطح كشوری نیز بیشتر معرفی كنیم.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر به مشکلات مالی شهرداری بوشهر اشاره کرد و گفت تلاش های زیادی صورت گرفته است تا ضمن برگزاری تمام برنامه ها مسائل مالی بر گیفیت برنامه ها تاثیر نگذارد.

وی افزود بزرگ داشت همایون خرم را از دیگر برنامه های روز بوشهر است و به بهانه چهلمین روز درگذشت این استاد گران قدر، با حضور خانواده ایشان، آئین نكوداشت خرم روز 14 اسفند در مجتمع فرهنگی هنری بوشهر برگزار خواهد شد، رونمایی از آلبوم های جدید موسیقی محلی به خوانندگی محسن حیدریه و عبدالله مقاتلی از دیگر برنامه های بزرگداشت روز فرهنگ و هنر بوشهر است.

وی از اكران اختصاصی فلیم "هیس... دختران فریاد نمی كشند" در سینما بهمن بوشهر طی برنامه های روز بوشهر همراه با حضور پوران درخشنده کارگردان و مریلا زارعی بازیگر زن این فیلم خبر داد. این فیلم در جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ منتقدین وتماشاچیان شده است همچنین در این برنامه از کارگردانان موفق بو شهری که اخیرا موفقیت هایی را کسب کرده اند تجلیل خواهد شد و فیلم" رودخانه های لیان "وبخش هایی از" تنهای تنهای تنها" به نمایش در خواهد آمد در برنامه های ویژه سینما کارگاه های آموزشی با حضور فاطمه معتمد آریا برگزار خواهد شد

صدرالله محمدی باغملایی گفت: امسال دكتر عبدالرسول مهرسای از پزشكان بومی و متخصص كلیه، دكتر عبدالكریم مشایخی رییس بنیاد ایران شناسی شعبه بوشهر علیرضا مظفری زاده از مبارزین قبل از انقلاب و فعالان سیاسی به عنوان چهره های ماندگار تجلیل خواهد شد. همچنین دكتر احمد اقتداری از چهره های مطرح باستان شناسی كشور به پاس خدماتش در بوشهر به عنوان شهروند افتخاری معرفی می شود.

وی افزود كتاب مشاهیر بوشهر در 18 اسفند رونمایی می شود. این كتاب بانك اطلاعاتی از مشاهیر استان شامل معرفی و آثار وفعالیت های این چهره ها است كه جلد اول آن معرفی 120 نفر را در بر می گیرد این كتاب زیر نظر دكتر احمد جولایی پژوهشگر بوشهری تدوین شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز