خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح سنجش بینایی چشم کودکان ۱ تا ۶ سال در شمالغرب تهران

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۹۰

دستگاه پلاس اوپتیکس که در این غربالگری مورد استفاده قرار می‌گیرد، امکان غربالگری هم زمان از هردو چشم در یک تا دو ثانیه از فاصله یک متری را فراهم می‌سازد و با کمک صدای مخصوص و نور LED در حین اجرای غربالگری باعث جلب توجه و جذب کودک می‌شود.

ایلنا: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه دو تهران گفت: طرح سنجش بینایی چشم کودکان ۱ تا ۶ سال با مشارکت سازمان بهزیستی در این منطقه اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دو تهران، «صابونچی» با اعلام خبر افزود: این طرح با هدف جلوگیری از تمامی عیوب انکساری چشم کودکان و پیشگیری از نابینایی و کم بینایی ناشی از تنبلی چشم از سوی اداره سلامت معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲ در خانه سلامت صادقیه در حال اجراست.

وی هدف از اجرای این طرح غربالگری کودکان مشکوک در بهترین زمان شناسایی (۱تا ۶ سال) وارجاع رایگان آنان به پزشک متخصص دانست و اظهارداشت: دستگاه پلاس اوپتیکس که در این غربالگری مورد استفاده قرار می‌گیرد، امکان غربالگری هم زمان از هردو چشم در یک تا دو ثانیه از فاصله یک متری را فراهم می‌سازد و با کمک صدای مخصوص و نور LED در حین اجرای غربالگری باعث جلب توجه و جذب کودک می‌شود.

به گفته معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه دو تهران، طرح پیشگیری از تنبلی چشم در خانه سلامت صادقیه کهدر فلکه دوم صادقیه، ابتدای خیابان ستارخان، بلوار شهدای صادقیه شمالی واقع شده است، اجرا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز