خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خبر داد:

۸ هزار طرح‌های مصوب توسعه کشاورزی کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۷۵

از ابتدای اجرای طرح توسعه کشاورزی در کرمانشاه تاکنون ۷۹۵۹ طرح با اعتباری بالغ بر ۷۶۸ میلیارد تومان در ستادهای استانی و شهرستانی مصوب شده که امیدواریم تا پایان سال به بیش از ۸ هزار طرح برسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: از مجموع طرح های مصوب شده ۳۱۵۲ طرح به مبلغ ۱۳۷ میلیارد تومان معادل صد در صد منابع مرحله اول طرح توسعه کشاورزی انعقاد قرارداد شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، علی اشرف منصوری تاکید کرد: با حمایت‌ها و جدیدت استاندار کرمانشاه و تلاشهای اعضای ستاداجرایی طرح توسعه در استان و شهرستان‌ها موفق شدیم به عنوان یکی از استانهای پیشرو و موفق در اجرای این طرح شناخته شده و از سوی رئیس جمهور محترم نیز در جلسه استانداران این نکته یادآوری و استاندار تلاشگر کرمانشاه مورد تقدیر قرار گرفت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به دست آوردهای طرح توسعه کشاورزی تاکید کرد: پس از اجرای طرح توسعه کشاورزی در استان کرمانشاه شاهد افزایش ۲۵ درصدی ظرفیت مرغداری‌ها، ۲۱ درصدی ظرفیت پرواربندی گوساله، ۳۰ درصدی پرورش زنبور عسل، ۵ درصدی گاوداری‌های شیری و همچنین ۶۷ درصدی تولید آبزیان در استان بوده‌ایم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه با اشاره به استقبال بسیارخوب متقاضیان از طرحهای دامی گفت: ۸۰ درصد طرحهای انعقاد قرارداد شده در زمینه دام، طیور و آبزیان بوده است.

گفتنی است در راستای اجرای هرچه بهتر طرح توسعه کشاورزی در استان کرمانشاه تاکنون ۳۹جلسه ستاد اجرایی استان در استانداری، ۶۷جلسه کمیته تخصصی و ۵۰۰جلسه ستاد شهرستانی برگزار شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز