خبرگزاری کار ایران

انجمن صنفی هنرمندان موسیقی گیلان درگذشت قاسم جبلی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۶۹

خبر در گذشت هنرمند پیش کسوت و قدیمی عرصه موسیقی مردمی ایران استاد قاسم جبلی درسن 86 سالگی موجب تاثر و تالم اهالی موسیقی و علاقه مندان به این هنرمند سال خورده و بسیار محترم شد.

ایلنا- رشت:در پی خبر در گذشت قاسم جبلی خواننده قدیمی و پیش کسوت موسیقی ایران،رئیس  انجمن صنفی هنرمندان موسیقی استان گیلان پیام تسلیتی را خطاب به خانواده وطرفداران این هنرمند پیشکسوت مردمی صادر کرد.

به گزارش ایلنا از رشت،متن کامل تسلیت همایون سلیمی به شرح ذیل است:


انالله و انا الیه راجعون
خبر در گذشت هنرمند پیش کسوت وقدیمی عرصه موسیقی مردمی ایران استاد قاسم جبلی درسن 86 سالگی موجب تاثر و تالم اهالی موسیقی و علاقه مندان به این هنرمند سال خورده و بسیار محترم شد.

چاره ای نیست جز قبول تصمیم اراده پروردگارعظیم،لذا انجمن صنفی هنرمندان موسیقی استان گیلان به نیابت از سوی اهالی محترم صنف موسیقی در گذشت زنده یاد قاسم جبلی که سال های زیادی در حوزه موسیقی به عنوان خواننده مردمی فعالیت چشم گیر و ماندگار داشته و همیشه نیز مورد احترام مردم خوب وشریف ایران بوده را به تمام علاقمندان به هنر موسیقی و خانواده محترم و وابستگان این هنرمند دوست داشتنی که مردم خاطرات به یاد ماندنی از او طی سالیان دور به یاد دارند را تسلیت عرض نموده و برای آن زنده یاد از درگاه ایزدمنان طلب آرامش ورحمت می کنیم.

امیداست روح این هنرمند مردمی در عالم باقی به آرامش ابدی برسدانجمن صنفی هنرمندان موسیقی استان گیلان نیز خود را در غم از دست دادن این هنرمند عزیز سهیم می داند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز