خبرگزاری کار ایران

توسط کمیته امداد استان زنجان انجام شد/

جذب 50 میلیارد ریال تسهیلات از محل ستاد توسعه کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۲۷

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از جذب 50 میلیارد ریالی تسهیلات برای اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد استان زنجان از محل ستاد توسعه کشاورزی خبر داد.

زنجان ـ ایلنا: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان زنجان گفت: 57 درصد معرفی‌شدگان به بانک کشاورزی، موفق به اخذ تسهیلات و اجرای طرح‌های اشتغالزایی کشاورزی در استان زنجان شدند.

به گزارش ایلنا از زنجان، منصور عبادی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: در راستای تحقق برنامه‌های توانمند سازی مددجویان و ایجاد اشتغال مولد و پایدار برای جامعه هدف در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از بخش اعتبارات ستاد توسعه کشاورزی استان زنجان مبلغ 87 میلیارد ریال به کمیته امداد استان اختصاص یافته است.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه با عنایت استاندار و همراهی قابل تقدیر رئیس سازمان جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی استان زنجان 342 نفر از 590 متقاضی تسهیلات اشتغال در بخش کشاورزی که شامل 57 درصد معرفی‌شدگان به بانک است، موفق به اخذ تسهیلات و اجرای طرح‌های اشتغالزایی شدند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح‌ها بالغ بر 50 میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک کشاورزی در سطح استان به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است، افزود: سرانه تسهیلات پرداختی به ازای هر مددجو 100 تا 200 میلیون ریال است.

لازم به ذکر است، به گفته معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان عمده طرح‌هایی که در این زمینه اجرا شده است، مرتبط با بخش کشاورزی از قبیل زنبورداری، پرورش قارچ، زراعت و باغبانی و... است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز