خبرگزاری کار ایران

عضو جبهه پایداری:

اقدام سران قوا در مجلس بازی کودکانه‌ای بود

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۲۰

رئیس قوه ای به مجلس آمد و اقدام نادرستی نمود و رئیس قوه دیگر نیز برای اینکه از خودش دفاع نماید اقدام نادرست تری انجام داد.

ایلنا - یاسوج: نماینده بویراحمد و دنا در ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی، اتفاقات صورت گرفته در مجلس نهم شورای اسلامی در روز استیضاح وزیر کار، رفاه و تعاون را بازی کودکانه خواند.

به گزارش ایلنا از یاسوج ، " دکتر ستار هدایتخواه " در نشست هفتگی اخلاق و تربیت اسلامی در مسجد امام علی (ع) شهرک امام حسین (ع) یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: رئیس قوه ای به مجلس آمد و اقدام نادرستی نمود و رئیس قوه دیگر نیز برای اینکه از خودش دفاع نماید اقدام نادرست تری انجام داد.

وی با بیان اینکه قصد تشریح آن اتفاقات را ندارد و رهبری انقلاب راجع به این موضوع بشدت نگران شدند، اظهارداشت: رفتاری که بین سران قوا راجع به آن اتفاقات شکل گرفت رفتاری کودکانه بود.

مخبر سابق کمیسیون فرهنگی مجلس هشتم شورای اسلامی افزود: آن رفتار کودکانه در شآن رووسای قوا نبود و اکنون که رهبری معظم تذکر دادند امیدست آنان گوش دهند.

هدایتخواه با تاکید تاسف خود از آن اتفاقات، خاطرنشان کرد: رئیس قوه ای چون می خواهد خود را از برخی موضوعات تبرئه کند دیگران را مورد تهمت قرار می دهد.

وی در ادامه غیبت را بیماری سرطانی روح آدمی خواند و بیان داشت: این بیماری از خانم های خانه دار شروع و در مسوولان عالیرتبه نظام نیز مشاهده می شود.

عضو جبهه پایداری مهمترین ریشه های غیبت را براساس فرمایشات امام جعفر صادق (ع) تشریح و یادآورشد: غیبت بیماری روحی و اخلاقی بوده که بسیار خطرناک است.

هدایتخواه، ریشه های غیبت را در سوءظن، تهمت، حسادت، تمسخر، آزردگی خاطر، خودنمایی، شگفتی، بیان خبری بدون مشخص شدن صحت و سقم آن، خشم و همراهی با مردم در نشست و جلسه ای براساس فرمایشات امام جعفر صادق (ع) برشمرد.

وی گفت: برخی از علما نیز معتقدند در زمان سخن چینی، تکبر و دلسوزی نیز متاسفانه غیبت از سوی غیبت کننده صورت می گیرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز