خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان:

طرح توسعه کشاورزی اشتغال را در کردستان متحول می‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۱۷

استان کردستان به عنوان یک استان کشاورزی ودارای نیروی انسانی با استعداد و متخصص در این بخش باید در پرداخت تسهیلات توسعه کشاورزی به رتبه اول کشوری برسد.

استاندار کردستان گفت: اجرای طرح توسعه کشاورزی با توجه به  پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در این بخش،اشتغال و افزایش تولید در کردستان را متحول می کند.

به گزارش ایلنا،علیرضا شهبازی درجلسه شورای توسعه کشاورزی استان در سنندج اظهار داشت:بهره گیری بیشتر از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در بخش کشاورزی و دامداری استان بهترین اقدام برای ایجاد اشتغال در استان است.
وی تصریح کرد:پرداخت تسهیلات کم بهره ویژه توسعه بخش کشاورزی بویژه به فارغ التحصیلان دانشگاهی در این رشته موجب رشد و شکوفایی بخش کشاورزی و ایجاد اشتغال در استان می شود.
شهبازی، تلاش و کوشش بانک های عامل در سرعت بخشیدن به پرداخت تسهیلات توسعه بخش کشاورزی را طی دو سه ماه اخیر از سوی بانک های عامل قابل قبول خواند و بر بالابردن سرعت پرداخت تسهیلات توسعه کشاورزی تاکید کرد.
استاندار کردستان به حداقل رسیدن بروکراسی اداری و حذف سخت گیری های بانک های عامل را برای پرداخت تسهیلات توسعه بخش کشاورزی ضروری خواند و گفت: متولیان بخش کشاورزی استان و بانکها باید برای آگاهسازی متقاضیان این تسهیلات تلاش بیشتری داشته باشند.
شهبازی یادآور شد: استان کردستان به عنوان یک استان کشاورزی ودارای نیروی انسانی با استعداد و متخصص در این بخش باید در پرداخت تسهیلات توسعه کشاورزی به رتبه اول کشوری برسد.
وی در پایان توجه ویژه به ایجاد طرح های بزرگ با محور اشتغالزایی را در پرداخت تسهیلات بخش کشاورزی بسیار ضروری دانست و خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال باید محور فعالیت همه مسوولین استان کردستان قرار بگیرد وبا پرداخت این سهم تسهیلات تحولی در اشتغال استان صورت پذیرد.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز