خبرگزاری کار ایران

فاز نخست سردخانه ۱۰ هزار تنی در هشترود افتتاح شد

کد خبر : ۴۹۸۱۰

پیش از احداث این سردخانه، کشاورزان منطقه مجبور بودند محصولات خود را ارزان بفروشند یا در سردخانه‌های دیگر شهرستان‌ها انبار کنند.

ایلنا- هشترود: فاز نخست سردخانه ۱۰ هزار تنی در شهرستان هشترود به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرنگار ایلنا مدیر جهادکشاورزی شهرستان هشترود در آیین افتتاح این سردخانه گفت: مرحله اول این سردخانه با ظرفیت ۵ هزار تن با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار از سوی بخش خصوصی به بهره برداری رسیده است.
اسماعیل کریمی اصل با بیان اینکه با افتتاح این واحد برای ۲۵ نفر ایجاد اشتغال شده است افزود: در مرحله دوم این طرح علاوه بر نگهداری محصولات، بخش بسته بندی نیز راه اندازی می‌شود.
وی با بیان اینکه با توجه به کشاورزی بودن منطقه و پتانسیل تولید محصولات زراعی، باغی و دامی، احداث صنایع تبدیلی و بسته بندی در این شهرستان ضروری است افزود: پیش از احداث این سردخانه، کشاورزان منطقه مجبور بودند محصولات خود را ارزان بفروشند یا در سردخانه‌های دیگر شهرستان‌ها انبار کنند.
مدیر جهادکشاورزی هشترود با بیان اینکه مسئولان این شهرستان عزم راسخ خود را برای حمایت از سرمایه گذاری‌ها در این بخش جزم نموده‌اند افزود: با ایجاد سردخانه‌های جدید از فساد محصولات تولیدی در بخش کشاورزی به نحو موثری جلوگیری می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز