خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی میانه:

یک کیلو گرم تریاک در میانه کشف شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۰۸

عوامل انتظامی در بازرسی بدنی متهم یک کیلو تریاک که به طور ماهرانه‌ای در بازوی دست چپ زیر کاپشن جاسازی نموده بود کشف می‌کنند./ با کسب اجازه مقام قضایی در بازرسی از باغ نامبرده مقدار ۵۰ سانتی گرم شیشه کشف می‌کنند./ دو نفر نیز در این رابطه دستگیر می‌شوند.

ایلنا- میانه: فرمانده انتظامی شهرستان میانه در آذربایجان شرقی از کشف یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و مقدار ۵۰ سانت شیشه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا محمد خشتگر گفت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه شخصی با یکدستگاه خودروی سواری سمند درسطح شهراقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می‌نماید که مراتب در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: سرانجام پس از مدت‌ها کار اطلاعاتی ماموران مواد مخدر در یک عملیات غافل گیرانه نامبرده را در یکی از خیابانهای شهر که قصد فروش مواد مخدر را داشت دستگیر می‌کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: عوامل انتظامی در بازرسی بدنی متهم یک کیلو تریاک که به طور ماهرانه‌ای در بازوی دست چپ زیر کاپشن جاسازی نموده بود کشف می‌کنند.

وی افزود: با کسب اجازه مقام قضایی در بازرسی از باغ نامبرده نیز مقدار ۵۰ سانتی گرم شیشه کشف می‌کنند که دو نفر نیز در این رابطه دستگیر و با تشکیل پرونده متهمان به همراه مواد کشف شده تحویل مراجع قضایی شدند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز