خبرگزاری کار ایران

در اکثر شهرهای کشور؛

نامزدهای پیروز انتخابات نظام پزشکی مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۹۵

هیئتهای اجرایی و نظارت بر انتخابات صبح فردا اسامی افراد منتخب را از طریق فکس به ستاد اجرایی کشور این انتخابات و هیئت مرکزی نظارت کشوری ارسال خواهند کرد.

ایلنا: رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی گفت: در اکثر شهرهای کشور به علت جمعیت کمتر نسبت به تهران اکنون شمارش آرا به پایان رسیده و افراد پیروز این انتخابات مشخص شده است.

به گزارش ایلنا، مراد هاشم زهی با اعلام این خبر افزود: پس از پایان روند اخذ رأی در انتخابات نظام پزشکی در ساعت ۱۸ شمارش آرای ریخته شده در صندوق‌ها شروع شد و در اکثر شهرهای کشور به علت جمعیت کمتر نسبت به تهران اکنون شمارش آرا به پایان رسیده و افراد پیروز این انتخابات مشخص شده است.

وی گفت: با این حال هیئتهای اجرایی و نظارت بر انتخابات صبح فردا اسامی افراد منتخب را از طریق فکس به ستاد اجرایی کشور این انتخابات و هیئت مرکزی نظارت کشوری ارسال خواهند کرد.

هاشم زهی افزود: در مورد تهران که شاهد مشارکت ۲ برابری پزشکان نسبت به دور گذشته بودیم به علت تعداد بالا‌تر آرای مأخوذه کار شمارش آرا و کنترل مجدد آن تا نیمه‌های شب ادامه خواهد داشت و نتایح نهایی و قطعی آن فردا مشخص و اعلام خواهد شد.

به گفته وی تاکنون هیچ شکایتی در مورد این انتخابات نداشته‌ایم. البته خود من صبح امروز در ساعات اولیه برگزاری انتخابات نظام پزشکی در تهران شاهد توزیع بروشورهای تبلیغاتی برخی کاندیدا‌ها از طرف طرفداران آن‌ها بودم که بعد از تذکر جلوی این کار خلاف گرفته شد و در کل این موارد که مربوط به تعدادی از نامزد‌ها بود در نتیجه نهایی انتخابات در تهران تأثیر گذار نیست.

هاشم زهی خاطر نشان کرد: در مورد شائبه‌هایی که برخی مسئولان در مورد این انتخابات مطرح کرده‌اند نیز‌‌ همان طور که قبلاً گفتم همه ما مسئولان اعم از دولتمردان و نمایندگان مجلس باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و از هر گونه اظهارات اختلاف برانگیز و دشمن شاد کن توبه کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز