خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان شرقی:

پیشنهاد از آذربایجان شرقی بود اما اصفهان انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۴۸

در راه‌اندازی منطقه ویژه علم و فناوری آذربایجان شرقی باید تسریع شود.

ایلنا- تبریز: مدیر کل آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان شرقی گفت: پیشنهاد اولیه تاسیس منطقه ویژه علم و فناوری در سال ۱۳۸۲ از طرف آذربایجان شرقی بوده، اما متاسفانه استان اصفهان به عنوان پایلوت این طرح انتخاب شده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا علی شیاری در جلسه بررسی مسایل و مشکلات شرکت‌های دانش بنیان استان، با انتقاد از عملکرد ضعیف هیئت اجرایی منطقه ویژه علم و فناوری آذربایجان شرقی، تاکید کرد: تاسیس مناطق ویژه علم و فناوری، در راستای مصوبات هیات دولت در خصوص ایجاد کریدورهای علم و فناوری است و باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
وی گفت: با تاسیس و راه‌اندازی منطقه ویژه علم و فناوری آذربایجان شرقی، مشکل اصلی شرکت‌های دانش‌بنیان از قبیل تهیه زمین و احداث کارگاه برای تولید محصولات رفع خواهد شد.
شیاری افزود: این مناطق امتیازات ویژه‌ای از نظر تخفیف‌های مالیاتی، واگذاری زمین به صورت اقساط بلند مدت و سایر امکانات مورد نیاز دارد که می‌توانند صد‌ها شرکت دانش‌بنیان را تحت پوشش قرار دهند.
وی با تاکید بر همکاری تنگاتنگ دفتر آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان شرقی با دبیرخانه هیات اجرایی منطقه ویژه علم و فناوری و سایر دستگاه‌های ذیربط و رایزنی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواری کرد مراحل قانونی تصویب و تاسیس این منطقه در اسرع وقت به اتمام برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز