خبرگزاری کار ایران

منتقمی خبر داد:

باشگاه پرسپولیس آماده فعالیت در رشته‌های جدید

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۲۲

گسترش فعالیت‌های باشگاه در حوزه‌های مختلف ورزش نسبت به گذشته قابل مقایسه نیست و در این راستا با تدابیر ویژه‌ای که در نظر گرفته‌ایم به دنبال توسعه پایدار هستیم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: حضور پرسپولیس در رشته‌های ورزشی گوناگون می‌تواند به عاملی محرک در ورزش قهرمانی بدل شود و پرسپولیس دیگر نه فقط یک تیم فوتبال، بلکه باشگاهی ورزشی است که در تمام ابعاد در حال توسعه یافتن است.

به گزارش ایلنا، بهروز منتقمی افزود: گسترش فعالیت‌های باشگاه در حوزه‌های مختلف ورزش نسبت به گذشته قابل مقایسه نیست و در این راستا با تدابیر ویژه‌ای که در نظر گرفته‌ایم به دنبال توسعه پایدار هستیم.

وی ادامه داد: پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین باشگاه در ایران و آسیا با ورود به رشته‌های مختلف ورزشی می‌تواند بر جذابیت رقابت‌ها بیفزاید. این خود فرصت‌های تازه‌ای را برای توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای کشور ایجاد می‌کند که می‌تواند با استفاده بهمینه توسط فدراسیون‌ها به پیشرفت تیم‌های ملی منجر شود و قهرمانان ارزنده برای کشور عزیزمان در میادین بین‌المللی افتخارآفرینی کنند.

قائم‌مقام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به فعالیت‌ها و موفقیت‌های کسب شده توسط تیم‌های تنیس، فوتسال بانوان، کانوپولو، گلبال، کشتی آزاد، بسکتبال با ویلچر، شطرنج آقایان و بانوان تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس علاوه بر فعالیت در این رشته‌ها، حمایت از قهرمانان در رقابت‌های بین‌المللی را در دستور کار قرار داده و این آمادگی وجود دارد که در رشته‌های مختلف مشروط به آنکه توانایی ایجاد درآمد و جذب حامی مالی داشته باشند، همکاری کنیم.

منتقمی خاطرنشان کرد: رشته‌های ورزشی گلف، اسنوکر، والیبال، بسکتبال، بوکس، وزنه‌برداری، تکواندو، دو و میدانی، شنا و بسیاری رشته‌های دیگر می‌تواند عرصه‌ای برای حضور پرسپولیس باشند با این پیش شرط که این تیم‌ها بتوانند تیم‌هایی در خور شأن و نام پرسپولیس تشکیل دهند و البته این قابلیت را داشته باشند که با امکان استفاده از نام بزرگ پرسپولیس نسبت به جذب حامیان مالی اقدام کنند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز