خبرگزاری کار ایران

فرهنگستان زبان و ادب فارسی 3700 کتاب به کتابخانه‌های آذربایجان شرقی اهداء کرد

کد خبر : ۴۹۶۹۹

دیوان عتیقی تبریزی، دانشنامه زبان و ادب فارسی، فردوسی و شاهنامه سرایی، جشن نامه دکتر محمدعلی موحد و نامه فرهنگستان از جمله این آثار اهدایی است. / کتب و نشریات اهدایی ما بین کتابخانه‌های بزرگ تبریز و مراکز دیگر شهرستان‌های استان توزیع خواهد شد.

ایلنا- تبریز: کار‌شناس منابع کتابخانه‌های آذربایجان شرقی از اهدای 3 هزار و 700 نسخه کتاب توسط فرهنگستان زبان و ادب فارسی به کتابخانه‌های آذربایجان شرقی خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن اسدی با اعلام این مطلب گفت: کتب و نشریات اهدایی فرهنگستان شامل ۱۷۷ عنوان از کتب و نشریات منتشر شده فرهنگستان زبان و ادب فارسی است.
وی با اشاره به برخی از عناوین منابع اهدایی گفت: دیوان عتیقی تبریزی، دانشنامه زبان و ادب فارسی، فردوسی و شاهنامه سرایی، جشن نامه دکتر محمدعلی موحد و نامه فرهنگستان از جمله این آثار اهدایی است.
اسدی با اشاره به همکاری صمیمانه بنیاد پژوهشی شهریار در پیگیری موضوع اهدای کتاب اظهار داشت: فرهنگستان از طریق بنیاد پژوهشی شهریار این کتاب‌ها را به کتابخانه‌های استان اهداء کرد و جا دارد از همکاری صمیمانه و پیگیری موثر چهره ماندگار کشوری دکتر مهری باقری، که توجه ویژه‌ای به کتابخانه‌ها دارند، تقدیر و تشکر کنیم.
وی در پایان افزود: کتب و نشریات اهدایی ما بین کتابخانه‌های بزرگ تبریز و مراکز دیگر شهرستان‌های استان توزیع خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز