خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت انتخاب جشنواره نقاشی تبریز:

جشنواره نقاشی مکتب تبریز فرصتی برای ظهور انگیزه‌های جدید بود

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۸۵

بسیاری از این دانشجویان و هنرجویان با علاقه و پشتکاری مثال زدنی در حال ادامه تحصیل در این رشته‌اند و هر کدام از این مناسبت‌ها برای آنان، زمینه‌ای برای نشان دادن میزان علاقه خود به نقاشی هستند.

ایلنا: عضو هیئت انتخاب نخستین جشنوراه نقاشی مکتب تبریز، از این جشنواره به عنوان فرصتی برای حلول انگیزه‌های جدید میان هنرجویان نقاشی یاد کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، بابک خدابنده با بیان اینکه هنرمند همواره از نمایش و معرفی اثر خود به حوزه عموم جامعه لذت می‌برد، افزود: هر هنرمندی اعم از نقاش، فیلمساز و دیگران تلاش دارند اثری را که برای خلق آن ذوق و خلاقیت بکار بسته‌اند را نمایش دهند تا ثمره کارشان در معرض دید و قضاوت قرار گیرد.
وی اظهار داشت: بسیاری از این دانشجویان و هنرجویان با علاقه و پشتکاری مثال زدنی در حال ادامه تحصیل در این رشته‌اند و هر کدام از این مناسبت‌ها برای آنان، زمینه‌ای برای نشان دادن میزان علاقه خود به نقاشی هستند.
خدابنده افزود: برگزاری این جشنواره از سوی شهرداری تبریز در واقع فراهم کردن بستری است که طی آن برای جذب اینگونه استعداد‌ها زمینه را فراهم می‌کند.
وی خاطر نشان کرد: با این حال نمی‌توان به کسب نتیجه مطلوب از این رخداد در کوتاه مدت امیدوار بود و باید تلاش کرد تا با گستراندن افق و نگرش به این جشنواره، آینده خوبی را برای تحقق اهداف مطلوب آن رقم زد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز