خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه‌ای از سوی وزارت امور خارجه؛

ایران انفجارات تروریستی در سوریه را محکوم کرد

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۳۱

جمهوری اسلامی ایران ضمن توصیه اکید به همه گروه‌ها و جریانات سیاسی علاقه‌مند به ثبات و امنیت در سوریه، از کشورهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای انتظار دارد به روند مسالمت‌آمیز گفت‌وگوهای سیاسی پیوسته و از آن حمایت کنند.

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای انفجارات تروریستی در سوریه را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، در این بیانیه آمده است: جمهوری اسلامی ایران اقدام کور تروریستی علیه مردم بیگناه سوریه را که به کشته و مجروح شدن جمعی از شهروندان این کشور انجامید، قویاً محکوم نموده و با خانواده‌های قربانیان جنایت مزبور، اعلام همدردی می‌نماید.

بی‌تردید بدخواهان ملت سوریه از بازگشت آرامش و ثبات به سوریه نگران بوده و فرآیند آشتی ملی را بر خلاف امیال و اطماع خود می‌بینند. از این رو تلاش دارند با تداوم رعب و وحشت و اقدامات تروریستی، مانع تحقق اصلاحات سیاسی ملت سوریه و تحکیم ثبات و امنیت داخلی در این کشور شوند.

جمهوری اسلامی ایران ضمن توصیه اکید به همه گروه‌ها و جریانات سیاسی علاقه‌مند به ثبات و امنیت در سوریه، خواستار هوشیاری و مقابله با این‌گونه اقدامات ضدانسانی بوده و از کشورهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای انتظار دارد به روند مسالمت‌آمیز گفت‌وگوهای سیاسی پیوسته و از آن حمایت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز