خبرگزاری کار ایران

شهردار بهشهر خبر داد:

مهار مشكل تعریض خیابان امام بهشهربا 20 میلیارد تومان تسهیلات بانكی

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۲۰

ما در تعریض خیابان امام بهشهر با مردم و مغازه داران هیچ مشكلی نداریم اما متاسفانه شایعه پراكنی بسیار فراوان است و اگر تسهیلات و وام بانكی به موقع تزریق شود مشكل ما برطرف می شود.

شهردار بهشهر گفت: با 20 میلیارد تومان تسهیلات بانكی مشكل تعریض خیابان امام بهشهر مهار می شود.

به گزارش ایلنا از بهشهر،قاسم جعفری در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل شهرداری بهشهر اظهار داشت: ما در تعریض خیابان امام بهشهر با مردم و مغازه داران هیچ مشكلی نداریم اما متاسفانه شایعه پراكنی بسیار فراوان است و اگر تسهیلات و وام بانكی به موقع تزریق شود مشكل ما برطرف می شود.

وی افزود: برای خیابان امام خمینی (ره) بهشهر هیچ ردیف اعتباری دولتی نداریم اما خوشبختانه در حال انجام است، شاید با كندی انجام شود اما در این رابطه هیچ مشكل قانونی تاكنون نداشته ایم و كار غیر قانونی نیز انجام نداده ایم.

جعفری در رابطه با اخذ تسهیلات برای تعریض خیابان امام یادآور شد: سال گذشته بنا داشتیم تا عملیات اجرایی این خیابان را انجام داده و به اتمام برسانیم كه در همین رابطه نیز 12 میلیارد تومان تقاضای وام كردیم كه با 6 میلیارد تومان آن تصویب شد و در پایان نیز 4 میلیارد تومان به ما اختصاص یافت و در واقع وام مصرفی ما برای خیابان امام بهشهر 4 میلیارد تومان بوده است.

شهردار بهشهر با بیان اینكه با این مقدار تسهیلات اخذ شده تعریض 45 مغازه را انجام دادیم خاطر نشان كرد: تعریض 12 مغازه نیز در همین خصوص در دست اقدام است.

وی گفت: این وام مشاركتی است و اقساط آن از آذر ماه سال آینده یعنی سال 92 آغاز می شود كه وام 10 ساله است و شهرداری نیز با توجه به منابع درآمدی خود مشكلی برای بازپرداخت وام ندارد.

جعفری در رابطه با سیل بهشهر نیز گفت: خسارت وارده به بخش های مختلف شهری در حدود 20 میلیارد تومان بوده كه شامل تخریب سیل بندها، بلوارها، جداول، تخریب آسفالت، خسارت به آرامستان، تاسیسات و گلخانه ها و سیل برگردانها و... است.

شهردار بهشهر ادامه داد: در همین راستا براساس خسارت وارد شده مقرر شد كه یك میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار دهند كه 700 میلیون تومان اختصاص یافت كه 450 میلیون تومان غرامت و تعریض حریم رودخانه ها شده و 350 میلیون تومان دیواره سازی، كف سازی و احداث پل است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز