خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان ورزش قهرمانی شهرداری تبریز:

والیبال ایران یک ستاره آینده‌دار خود را از دست داد

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۰۴

در تصادف بین جاده ارومیه ـ مهاباد سعید هاشمی بازیکن تیم والیبال شهرداری تبریز درگذشت.

ایلنا- تبریز: مدیر سازمان ورزش قهرمانی شهرداری تبریز درگذشت والیبالیست ۲۳ ساله ارومیه‌ای تیم والیبال شهرداری تبریز را به خانواده این ورزشکار و جامعه والیبال کشور تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا یوسف قوام ضمن اظهار تاسف از درگذشت سعید هاشمی گفت: والیبال ایران یک ستاره آینده‌دار خود را از دست داد. سعید هاشمی از بازیکنان تکنیکی و موثر تیم والیبال شهرداری تبریز بود که سابقه دعوت به تیم ملی را هم داشت و باور فوت این ورزشکار با اخلاق کشور بسیار سخت است.

قوام با ابراز اینکه سعید هاشمی در تیم والیبال شهرداری تبریز بازی‌های بسیار خوبی به نمایش گذاشته بود افزود: وی برای فصل آینده نیز با شهرداری تبریز قرارداد داشت و آینده درخشانی برای هاشمی پیش‌بینی می‌شد که متاسفانه اجل به وی فرصت نداده و با رفتن خود دوستداران والیبال آذربایجان و ایران را عزادار کرد. مردم تبریز هیچگاه بازی‌های خوب و درخشان سعید هاشمی را فراموش نخواهند کرد.

سعید هاشمی والیبالیست ۲۳ ساله ارومیه‌ای شهرداری تبریز که سابقه حضور در تیم ملی را نیز دارد طی سانحه رانندگی در مسیر مهاباد - ارومیه تصادف کرده و درگذشت. وی که پشت خط زن تیم والیبال شهرداری تبریز بود، سابقه دعوت به تیم ملی را داشت و یکی از بازیکنان خوب و موثر امسال شهرداری تبریز بود.

سعید هاشمی متولد ۱۳۶۸ ارومیه بود. وی 5 سال سابقه بازی والیبال حرفه‌ای را داشت و سال گذشته نیز با قرارداد دو ساله به تیم شهرداری تبریز پیوسته بود.

هاشمی در فهرست جدید تیم ملی والیبال توسط ولاسکو نیز به اردو دعوت شده بود. وی محبوبیت فراوانی بین والیبال‌دوستان داشته و بار‌ها از سوی تماشاگران تبریز و ارومیه مورد تشویق قرار گرفته بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز