خبرگزاری کار ایران

کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان در سه کتاب

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۶۱۹

دو کتاب از مجموعه کتاب‌های کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان و یک کتاب از مجموعه مدیریت زندگی توسط انتشارات صابرین منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سه کتاب «انضباط بدون گریه»، «پایان‌های ضروری» و «اصول کارکرد مغز در کودکان» از مجموعه کتاب‌های کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان و مدیریت زندگی به تازگی توسط انتشارات صابرین منتشر شده‌اند.

«انضباط بدون گریه»  

خواندن کتاب «انضباط بدون گریه»  برای همه والدین و مراقبان کودکان خردسال ضروری است. اگر درپی ابزاری قابل فهم، موثر و تربیتی برای پرورش فرزندانی خوب و منضبط هستید، این کتاب راهنمای شما خواهد بود. راهکارهای ملایم برای تشویق رفتار خوب بدون نق زدن، کج خلقی و گریه کردن دارد.

نویسنده در این کتاب به ما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانیم به نحو موثری به کودکان‌مان کمک کنیم مهارت‌های عملی مورد نیاز برای یادگیری را فراگیرند.

در کتاب انضباط بدون گریه بینش زیادی درباره نقش خود به عنوان والدین و همچنین شیوه‌هایی برای کمک به فهم بهتر کودک‌تان فراهم می‌کند. همچنین پر از نکاتی عملی است که می‌توانید به صورت روزمره برای آسان‌تر ساختن زندگی خود از آن بهره بگیرید.

«پایان‌های ضروری»

در کتاب «پایان‌های ضروری» به این نکته می‌پردازد که اگر در کار و زندگی شخصی خود به بعضی از کارها پایان ندهید، امروز می‌تواند دشمن فردای شما باشد و شاید فردایی که آرزویش را دارید و برایش نقشه کشیده‌اید هرگز از راه نرسد. منطق این کار برای عده‌ای روشن ِروشن است و به راحتی آن را انجام می‌دهند. آن‌ها به کارهایی که مانع پیشرفتشان می‌شود، پایان می‌دهند، اما برای عده‌ای انجام چنین کاری دشوار است. این کتاب به این مشکل می‌پردازد و به شما می‌آموزد که چگونه این کارها و رفتارها را تمام کنید تا به اهداف خود برسید.

نویسنده و ناشر می‌گویند امیدوار هستند با خواندن این کتاب بتوانید امور غیرضروری را که مانند مانع و سدی سر راه شما ایستاده‌اند، تشخیص دهید، به چندوچون آن‌ها بپردازید و سرانجام به آن پایان بخشید و دری به سوی آینده‌ای روشن‌تر بگشایید؛ آینده‌ای که همواره آرزویش راداشته‌اید!

«اصول کارکرد مغز در کودکان»

کتاب «اصول کارکرد مغز در کودکان» برای والدین بچه‌های صفر تا پنج سال طراحی شده است و به ما نشان می‌دهد که مغز واقعاً چگونه کار می‌کند و چرا باید در مدارس‌مان تغییراتی ایجاد کنیم.

این اثر از نظر علمی بسیار قوی و تاثیرگذار است و یافته‌های تحقیقات علمی را به زبانی ساده اما دقیق در اختیار پدرها و مادرها قرار می‌دهد.

کتاب «اصول کارکرد مغز در کودکان» از مجموعه کتاب‌های کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان پلی است بین آنچه دانشمندان می‌دانند و والدین انجام می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز