خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد:

دستگاه قضایی از استقلال کامل برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۸۰

موفقیت دستگاه قضایی زمانی است که مردم این دستگاه را مایه آرامش خود بدانند.

ایلنا - یاسوج: مدیرکل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از افزایش 16 درصدی پرونده های قضایی در 9 ماهه امسال در دادسراهای این استان خبرداد و اظهارداشت: در همین مدت در دادگاه های عمومی و انقلاب و دادگاه های تجدید نظر به ترتیب 59 و 11 درصد رشد پرونده های مختومه گزارش شده است.

" علی جمادی " با تشریح خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران در کهگیلویه و بویراحمد به ایلنا در یاسوج گفت: قبل از انقلاب در این استان تحصیل کرده­ ها به تعداد انگشتان دست هم نمی ­رسید، اما امروزه می ­بینیم که اغلب فرزندان این استان تحصیلات عالیه داشته و در حال پیشرفت و ترقی در زمینه ­های مختلف­ هستند.

وی امکانات و خدمات نظام مقدس ایران اسلامی را در مناطق مختلف بویژه مناطق محروم بی سابقه خواند و یادآورشد: در حالیکه در گذشته شهرهای ما از امکانات محروم بودند اما امروز روستاهای ما دارای امکانات توسعه­ای و زیرساختی هستند.

مدیرکل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با برشمردن نقش دستگاه قضایی در جامعه، بیان داشت: دستگاه قضایی در مسیر حرکت جامعه نقش بسیار بالایی دارد و با برقراری امنیت در جامعه امکان رشد و بالندگی را فراهم می­ آورد.

جمادی، امنیت را دارای شاخص های متعدد عنوان و خاطرنشان کرد: عملکرد دستگاه قضایی سبب می ­شود که زمینه ­های این امنیت در جامعه فراهم شود، زیرا حقوق­دانان بر این باورند که احساس امنیت از خود امنیت مهم ­تر است.

رئیس شورای قضایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این موضوع که همه افراد جامعه در برابر دستگاه قضا مساوی اند، تصریح کرد: دستگاه قضایی از استقلال کامل برخوردار است و در رسیدگی­ های قضایی بین همه افراد جامعه به صورت عادلانه رفتار می­ کند و با توسعه جغرافیایی مراجع قضایی دسترسی همه افراد را به مراجع قضایی آسان کرده است.

جمادی گفت: موفقیت دستگاه قضایی زمانی است که مردم این دستگاه را مایه آرامش خود بدانند.

مدیرکل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از کمبود نیروی انسانی در دستگاه قضای استان خبرداد و یادآورشد: ما با 50 درصد نیروی انسانی هم اکنون در خدمت مردم هستیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز