خبرگزاری کار ایران

مشاور فرهنگی رئیس جمهوری:

اهداف و رویکرد نمایشگاه باید به یک منشور اخلاقی تبدیل شود

اشعری گفت: نشریاتی که با اسم خانواده فعالیت می‌کنند، برای عموم مردم بوده و نشریه‌ای تخصصی در زمینه موضوعات خانواده نداریم.

ایلنا: مشاور فرهنگی رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه اهداف و رویکرد نمایشگاه باید به یک منشور اخلاقی تبدیل شود، گفت: نشریاتی که با اسم خانواده فعالیت می‌کنند، برای عموم مردم بوده و نشریه‌ای تخصصی در زمینه موضوعات خانواده نداریم.

به گزارش ایلنا، "علی اکبر اشعری" مشاور فرهنگی رئیس جمهوری افزود: نخستین نمایشگاه نشریات خانوادگی عملکرد خوبی داشته و توانسته بر تعداد بازدیدکنندگان خود بیفزاید.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینكه نمایشگاه نشریات خانوادگی باید در سال‌های آینده تداوم داشته باشد، تصریح كرد: مسوولین تنها به یک دوره اکتفا نکنند، چرا که برای پیشرفت و تغییر اوضاع مطبوعات به چنین رویدادهای فرهنگی نیاز است.

اشعری با تاكید بر اینكه هویت مطبوعات در چنین نمایشگاه‌هایی شکل می‌گیرد، تصریح كرد: برخی از نشریات تخصصی در حوزه آشپزی و خیاطی توانسته‌اند در میان بانوان طرفداران زیادی پیدا کند.

مشاور فرهنگی رئیس جمهوری با اشاره به اینکه تاكنون نشریه‌ای که سبک زندگی را به مردم آموزش دهد در مطبوعات نداشتیم و تقریبآ مجلات در یک راستا فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه نشریات خانوادگی اقدامی متنوع با اهداف و سیاست‌های از پیش تعیین شده باشد، می‌تواند به سرعت اثرات خود را بر روی مطبوعات کشور اعمال کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز