خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون عمران در جمع خبرنگاران:

قالیباف سه‌شنبه به سوالات متقاضیان تفحص از شهرداری درمورد املاک نجومی پاسخ می‌دهد

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور برای بررسی حادثه پلاسکو در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس حضور می‌یابند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، محمدرضا رضایی کوچی در حاشیه نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درمورد زمان حضور شهردار تهران و وزیر کشور در مجلس اظهار داشت: به دلیل برنامه‌ریزی برای تشییع پیکر شهدای آتش‌نشان، قرار شد وزیر کشور و شهردار تهران برای بررسی حادثه پلاسکو روز چهارشنبه هفته جاری در مجلس حاضر شوند.

او ادامه داد: گزارش کمیسیون عمران مجلس درمورد حادثه پلاسکو نیز آماده شده و در روز چهارشنبه در نشست علنی مجلس قرائت می‌شود. 

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همچنین درباره آخرین وضعیت استیضاح آخوندی اعلام کرد: موضوع استیضاح وزیر راه و شهرسازی با ۷۵ امضا و با حضور وزیر راه و شهرسازی در جلسه امروز این کمیسیون بررسی می‌شود.

او ادامه داد: پیش از این چندین‌بار خواهان برگزاری جلسه بررسی تقاضای استیضاح بودیم ولی به‌دلیل درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و بررسی لایحه برنامه ششم توسعه به عقب افتاده است.

نماینده جهرم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: موضوع استیضاح وزیر راه و شهرسازی امروز در این کمیسیون جمع‌بندی و گزارش به هیات رییسه مجلس ارائه می‌شود.

رییس کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: همچنین تقاضای تحقیق و تفحص از شهرداری تهران با حضور قالیباف سه‌شنبه هفته جاری در کمیسیون عمران مجلس بررسی می‌شود.

رضایی‌کوچی با تاکید بر این‌که بررسی بخش مربوط به املاک نجومی در تحقیق و تفحص از شهرداری تهران یکی از دستورکارهای نشست کمیسیون عمران خواهد بود، یادآور شد: پس از بررسی این موضوع رای‌گیری از اعضا انجام می‌شود و کمیسیون عمران نتیجه را به هیات رییسه مجلس ارائه می‌کند.

کد خبر : ۴۵۳۴۱۴