خبرگزاری کار ایران

درمان تهوع صبحگاهی به کمک دستبند هوشمند

هر روز بر میزان استفاده از فناوری‌های پوشیدنی افزوده می‌شود و به همین دلیل فعالان این عرصه تلاش دارند تا برای حل بیشتر مشکلات، چنین گجت‌هایی را راهی بازار کنند.

به گزارش ایلنا رروزنامه ایران نوشت. این بار نیز The Reliefband Neurowave طراحی شده است؛ یک فناوری پوشیدنی که می‌تواند مشکل حالت تهوع را بدون نیاز به دارو حل کند.

80 درصد زنان در طول دوران بارداری خود از تهوع صبحگاهی رنج می‌برند در حالی که با کمک این فناوری پوشیدنی می‌توانند بدون مصرف هیچ دارویی، با این مشکل مقابله کنند؛ این فناوری پوشیدنی که ظاهری شبیه به ساعت دارد، روشی بسیار ارزان و ساده است و با توجه به شیک بودن، کاربر می‌تواند آن را برای مدت طولانی به دست داشته باشد.

این فناوری پوشیدنی ظاهری شبیه ساعت دارد و کاربر باید صفحه گرد ساعت را به سمت داخل مچ قرار دهد و پس از مالیدن یک ژل ویژه به مچ دست، بند این گجت شبیه به ساعت را محکم کند.

این تکنولوژی، الگوهای ویژه‌ای برای نبض و پالس‌های اعصاب بخش داخلی مچ ایجاد کرده و سیگنال‌ها را به منطقه تهوع در مغز ارسال می‌کند؛منطقه‌ای که اعصاب معده و ریتم معمول گوارش را تنظیم می‌کند.

کاربر می‌تواند منطقه مربوط به تهوع را با فشردن دکمه موجود در این فناوری پوشیدنی خاموش کند.5 سطح در این گجت در نظر گرفته شده است که کاربر می‌تواند بسته به میزان حالت تهوع یکی را فشار دهد تا مشکلش حل شود.

علاوه بر ویار دوران بارداری، کاربرانی که از هدست‌های واقعیت‌های مجازی برای بازی‌های رایانه‌ای استفاده می‌کنند نیز دچار حالت تهوع می‌شوند و این گجت می‌تواند مشکل آنها را حل کند.

برخی از مردم جهان نیز نسبت به حرکت خودرو، قطار، سفرهای دریایی، گردش تفریحی با قایق و... حساس هستند و دچار حالت تهوع می‌شوند که برای همه این موارد،

The Reliefband Neurowave می‌تواند بهترین راهکار باشد. این گجت در سه ماهه دوم سال‌جاری میلادی(2017) با بهای 150 دلار راهی بازار خواهد شد.

کد خبر : ۴۵۳۳۸۸