خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی ناجا:

تناقض های روایی از یک روایت سبب بحران‌های ذهنی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۲۹۷

معاون اجتماعی نیروی انتظامی با اشاره به انتشار اخبار متناقض شبکه‌های اجتماعی، گفت: یکی از مولفه های اثرگذار در کاهش احساس امنیت روانی در جامعه که مسبب بحران های ذهنی در افراد می‌شود ، تناقض‌های روایی از یک روایت و حکایت است.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار دکتر "منتظرالمهدی" معاون اجتماعی ناجا در جمع مدیران باشگاه خبرنگاران جوان سازمان صدا و سیما، یکی از مولفه‌های اثرگذار در کاهش احساس امنیت روانی در جامعه که مسبب بحران های ذهنی در افراد می شود را تناقض های روایی از یک روایت و حکایت دانست و گفت: متاسفانه امروز بعضی از شبکه های اجتماعی از فرصت گمنامی استفاده می کنند و با برداشت های سطحی و ناصواب خود از یک اتفاق، ذهن جامعه را مغشوش می نمایند و گاها ناامیدی را در جامعه رواج می دهند و چشم ها را فیلتر می کنند و بارقه ها را نادیده می گیرند.

وی افزود: تنها راه برون رفت و مقابله با چنین مواردی، روشنگری به موقع و تسریع در نشر اخبار صحیح است که این مهم درباشگاه خبرنگاران در حال انجام می باشد و امروز به یک منبع و مرجع قابل اعتمادی تبدیل شده است.

معاون اجتماعی ناجا در ادامه از عزیران حاضر در جلسه خواست: هرگونه اخبار مرتبط با پلیس را که ذهنیت ایجاد می کند قبل از انتشار برای ما ارسال کنید تا شفاف سازی انجام شود و این مهم در سایه تعامل دو جانبه بین معاونان اجتماعی استان ها و مدیران باشگاه انجام شده است.

سخنگوی ناجا گفت: یقینا ما در مواجهه با کاستی ها و تخلفات احتمالی کارکنان، منطقی عمل می کنیم و پایش درون سازمانی هماره مورد توجه مسئولان در ناجا بوده و خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز