خبرگزاری کار ایران

گرامی‌مقدم در گفت‌وگو با ایلنا:

شورای مرکزی اعتماد ملی استعفای دبیر کل را در روز جمعه بررسی می‌کند/ برای مدیریت جلسه از منتجب‌نیا دعوت می‌کنیم

سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: طبق مصوبه جلسه آذرماه، شورای مرکزی در تاریخ ۱۰ دی ماه تشکیل جلسه داده و در آن استعفای دبیرکل حزب را بررسی خواهد کرد.

اسماعیل گرامی‌مقدم در گفت‌وگو با ایلنا در مورد استعفای حجت‌الاسلام مهدی کروبی از دبیرکلی حزب اعتماد ملی گفت: استعفای آقای کروبی اعضای حزب را غافلگیر و موجب ناخرسندی تمام اعضا، کمیته‌ها و شاخه‌های مخلف حزب شد. همانطور که ایشان در بیانیه خود گفته‌اند به دلیل محدودیت‌هایی که دارند، امکان گرفتن اطلاعات و اخبار احزاب را نداشتند.از این رو امکان تصمیم‌گیری درست برای ایشان برای حل اختلافات درونی حزب وجود داشت. 

سخنگوی حزب اعتماد ملی ادامه داد: آقای کروبی از جمله افرادی هستند که اطلاعات و اخبار را از چند کانال گرفته و پس از بررسی آن‌ها اقدام به تصمیم‌گیری می‌کردند اما اکنون که در حصر هستند کانال‌های ارتباطی وجود ندارد از این رو ایشان تشخیص دادند که برای انسجام بخشی به حزب از سمت خود استعفا کرده تا اعضای شورای مرکزی در جلسه آینده دبیرکل را با رای مخفی انتخاب کنند و براساس مدیریت جدید فعالیت خود را ادامه دهند. 

گرامی مقدم به جلسه پیشین شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در آذرماه اشاره کرد و گفت: براساس مصوبه جلسه ۲۴ آذر ماه، جلسه‌آینده شورای مرکزی حزب قرار است در روز جمعه دهم دی ماه در ساعت ۴ بعد از ظهر با حضور اعضای شورای مرکزی برگزار شود که در آن جلسه بحث استعفای آقای کروبی و تصمیم گیری درباره دبیرکل جدید صورت خواهد پذیرفت. 

وی ادامه داد: با توجه به انصراف و استعفای آقای منتجب‌نیا از حزب اعتماد ملی، کمیته تعامل اعضای شورای مرکزی را برای حضور در جلسه روز جمعه دعوت خواهد کرد و همانطور که در نامه آقای کروبی بیان شده ما از آقای منتجب‌نیا برای حضور و مدیریت این جلسه دعوت خواهیم کرد تا پس از بررسی‌های لازم انتخاب دبیرکل جدید انجام شود.

کد خبر : ۴۴۱۹۹۵