خبرگزاری کار ایران

همزمان با میلاد حضرت محمد(ص)؛

جهیزیه‌های خیرین گراشی به خانه ۲۵ تن از زوج‌های جوان روانه شد

همزمان با میلاد حضرت محمد(ص) جهیزیه های خیرین گراشی به خانه ۲۵ تن از نوعروسان گراش روانه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یعقوب صادقی عضو هیات امنای مسجد امام زین‌العابدین (ع) در این باره گفت : مسجد حضرت امام زین العابدین (ع) گراش با داشتن خیرین نمازگزار و در راستای اجرای طرح «جهیزیه آسان؛ ازدواج آسان» در تمام طول سال آمادگی جذب کمک های خیرین را دارد تا نسبت به تامین جهیزیه در خور شان زوج‌های جوان و نیازمند اقدام کند.

وی از خیرین محلی خواست با پیوستن به این پویش مردمی، در تسریع ازدواج جوانان نیازمند همت گماشته و در پاداش این اقدام خداپسندانه سهیم شوند.

وی ادامه داد: این جهیزیه‌ها که هرکدام شامل بر یخچال، لباسشویی، اجاق گاز، جاروبرقی، ظروف آشپزخانه ، فرش  و پتو برای هر زوج جوان  و به ارزش هرکدام بالغ‌ بر ۴۵ میلیون ریال بود؛ پس از اقامه نماز عبادی، سیاسی جمعه گراش از محل میعادگاه نماز دشمن شکن جمعه به منازل نوعروسان روانه شد.

عضو هیات امنای مسجد امام زین العابدین(ع) در خاتمه افزود: این طرح که چهارمین جهیزیه نیکوکاران گراشی و در قالب طرح جهیزیه آسان؛ ازدواج آسان درسال جاری است، مجموعاً بالغ بر ۱۲۵میلیون تومان ارزش دارد که به همت خیرین مسجد حضرت امام زین العابدین (ع) و همکاری مرکز خیریه حضرت ولی عصر(عج) شهرستان گراش به زوج‌های جوان و نیازمند اهداء شد.

کد خبر : ۴۳۹۰۴۷