خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران به ایلنا خبر داد:

جدا شدن کشنده از تانکر 31 هزار لیتری بنزین در بزرگراه چمران

asdasd
کد خبر : ۴۳۸۸۷۰

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از جدا شدن کشنده از تانکر 31 هزار لیتری بنزین در بزرگراه چمران خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر گفت: پنج ایستگاه آتش نشانی همراه با دو دستگاه خودروی کف، دو تانکر آب و یک دستگاه فوماتیک به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه تانکر 31 هزار لیتری بنزین هنگام حرکت به دلیل نامشخصی از کشنده جدا شده است و کشنده جلوی تانکر افتاده و در قسمت عقبی چرخ‌های تانکر از زمین جدا شده و به حالت الکلنگی ایستاده است.

ملکی با بیان اینکه این دستگاه واژگون نشده بود و نشت بنزین نیز وجود نداشت خاطرنشان کرد: به این دلیل که تانکر وسط اتوبان افتاده بود و امکان برخورد خودروها با آن وجود داشت ماموران آتش نشانی با کمک پلیس راهور محدودیت‌های ترافیکی در محل حادثه اعمال کردند و با مقداری آب و کف محل حادثه را ایمن‌سازی کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: همچنین طی هماهنگی با شرکت نفت یک دستگاه تانکر در محل حاضر شد و بنزین تانکر حادثه‌دیده در آن خالی شد و سپس با کمک جرثقیل روی کشنده سوار و از محل خارج شد.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه راننده سالم بوده و هیچگونه خسارت جانی ایجاد نشد گفت: عملیات ساعت 3:48 بامداد امروز به پایان رسید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز