خبرگزاری کار ایران

ابهری در گفت‌وگو با ایلنا:‌

افزایش زنان خیابانی از تاثیرات ماهواره است

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۷۵

باندهای مافیای دلالان جنسی شاخه‌ای از جنگ نرم هستند/برخی از زنان خیابانی به دنبال انتقام از جامعه هستند/بسیاری از زنان خیابانی شهر تهران، افراد مهاجر هستند.

ایلنا: یك دکترای علوم رفتاری، گفت: متاسفانه باندهای مافیای دلالان جنسی شاخه‌ای از جنگ نرم هستند که در شهرهای بزرگ به ویژه تهران فعالیت می‌کنند.

مجید ابهری در گفت‌و‌گو با ایلنا با بیان اینکه گسترش ماهواره در تغییر سبک زندگی افراد تاثیر جدی گذاشته است، افزود: ‌ اگر بگوییم افزایش زنان خیابانی یکی از تاثیرات ماهواره است، اشتباه نیست.

وی با بیان اینکه دختران فراری نیز جزء زنان خیابانی محسوب می‌شوند، تصریح کرد: ‌ بسیاری از زنان خیابانی شهر تهران، افراد مهاجر هستند که به دلیل ویژگی‌های خاص تهران، آن را انتخاب کرده‌اند.

این آسیب‌شناس با اعلام خطر جدی نسبت به تشکیل باندهای مافیای دلالان جنسی، گفت: ‌ متاسفانه باندهای مافیای دلالان جنسی شاخه‌ای از جنگ نرم هستند که در شهرهای بزرگ به ویژه تهران فعالیت می‌کنند.

ابهری با اشاره به برخی از علل گرایش زنان به آسیب‌های اجتماعی، خاطر نشان کرد: برخی از زنان خیابانی به دنبال انتقام از جامعه هستند و چون سرخوردگی دارند می‌خواهند به نوعی سرخوردگی خود را جبران کنند از این رو خودفروشی می‌کنند.

به گفته این آسیب‌شناس، آماری ازتعداد زنان خیابانی در شهر تهران در دست ندارم، با این حال بر اساس برخی از آمارهایی اعلام شده باید بگویم، متاسفانه آمار زنان خیابانی در بالای شهر به مراتب بیش از آنچه که اعلام می‌شود، است.

وی همچنین گفت: متاسفانه برخی از افراد به مساله زنان خیایانی نگاه درآمدزایی دارند و باید نسبت به این آسیب اقدام اساسی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز