خبرگزاری کار ایران

بهروان: کمیته انضباطی در مورد بازی خونه‌به‌خونه و اکسین تصمیم گیری می‌کند

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد: کمیته انضباطی در مورد حوادث بازی خونه به خونه و اکسین تصمیم گیری می‌کند.

 به گزارش ایلنا، غلامرضا بهروان در گفت‌و‌گو با سایت سازمان لیگ در مورد اتفاقات رخ داده در بازی خونه به خونه و اکسین در هفته دوازدهم لیگ دسته اول گفت: من با مسئول برگزاری مسابقه صحبت کردم و ایشان می‌گفت در جلسه شب قبل از مسابقه نیز تیم میزبان حساسیت‌هایی نسبت به انتخاب داور مسابقه داشتند. گل‌های تیم میهمان روی ضربات پنالتی زده شده و اعتراض‌هایی هم به داوری بوده و حتی مهرداد میناوند از کادرفنی تیم خونه به خونه هم اخراج شده است. در نهایت هم در وقت‌های اضافه نیمه دوم به سمت کمک داور سنگی پرتاب شده که او می‌گوید دیگر توانایی ایستادن ندارد و بازی نیمه تمام می‌ماند و داور سوت پایان بازی را به صدا در نمی‌آورد.
وی ادامه داد: باید در فوتبال آستانه تحمل‌مان را بالا ببریم. سنگ پرانی از سوی تماشاگران به داوران به هیچ عنوان پذیرفتنی و قابل توجیه نیست. حتی اگر بر فرض داور هم اشتباهی مرتکب شده باشد این مساله را باید کارشناسان و کمیته داوران بررسی کنند. مسابقات لیگ یک بسیار حساس است اما باید تحمل‌مان را بالا ببریم و هنوز تا پایان لیگ یک زمان زیادی باقی مانده است. از سویی دیگر گفته شده ظاهرا از سوی تیم مقابل هم بی‌حرمتی شده است. 
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ تصریح کرد: پرونده اتفاقات بازی خونه به خونه و اکسین را در اسرع وقت به کمیته انضباطی ارایه می‌کنیم تا این کمیته با بررسی فیلم بازی در مورد نتیجه بازی و حوادث رخ داده در این بازی تصمیم گیری کند. هرچند رفتارهایی مانند پرتاب سنگ به داور قابل توجیه نیست اما باید پرسید چگونه این سنگ‌ها به ورزشگاه آورده می‌شوند. در ضمن قطعا کمیته داوران هم فیلم بازی را مورد بازبینی قرار خواهد داد.
بهروان با اشاره به سرمایه گذاری بخش خصوصی در ورزش گفت: برادران حسن زاده انسان‌هایی بسیار شریفی هستند که سابقه طولانی و خوبی در ورزش دارند و بروز چنین حوادثی هیچ ارتباطی به آنها ندارد البته آرزو می‌کنم دیگر چنین اتفاقاتی در ورزشگاه‌های ما رخ ندهد. 

 

کد خبر : ۴۲۷۳۴۱