خبرگزاری کار ایران

پاسخ یک جانباز دفاع مقدس به مطلب توهین‌آمیز علیه جعفرزاده ایمن‌آبادی

یک جانباز دفاع مقدس به توهین یک رسانه محلی به جعفرزاده ایمن‌آبادی پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا یک رسانه محلی استان گیلان در مطلبی توهین آمیز از نماینده اول رشت در مجلس انتقاد کرد و صحبت‌های جعفرزاده ایمن‌آبادی را «نطق هتاکانه» خواند و از امام جمعه و نمایندگان استان خواست به جعفرزاده ایمن آبادی پاسخ دهند.

در قسمتی دیگر از این مطلب نیز این نماینده «ضد ارزشی و بد دهان» و «نااهل و نامحرم» خوانده شده  و در پایان نیز نوشته است «مرگ منافق و مرگ بر فتنه‌گر» شده است.

این نوشتار با اعتراض گسترده مردم رشت رو به رو شده و محسن باقری چنارانی از جانبازان دفاع مقدس و فعالان سیاسی استان در مطلبی نوشته است:

مهندس جعفرزاده ایمن آبادی نماینده‌ای سختکوش و دارای «موضع» است نه خنثی. او بر عهدی که با خدای خود و مردمش بسته، پایدار است، نه همچون برخی از معدود نمایندگان که بعد از جلوس بر صندلی مجلس فراموش کرده‌اند که باید از حقوق اساسی ملت دفاع کرده و در راستای آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی، که برای تحقق‌اش، صدها هزار جوان پاک به شهادت رسیده، به درجه رفیع جانبازی نایل آمده، یا به اسارت گرفته شدند و البته «آزاده» شدند، دفاع کنند.

مهندس جعفرزاده از خیل جانبازان عزیز و یاران شهداست لذا معلوم نیست چگونه فردی که سابقه‌ای از «ایثار»گری ندارد نه تنها به جانباز عزیزمان، بلکه به جانبازان و ایثارگران اینگونه اهانت می‌کند و تیغ از نیام کلام کشیده، «مفلوج»شان می‌خواند و انتظار دارد ایثارگران بزرگوار و خانواده‌های محترمشان با وی همراه و همسخن شوند.

آقای مهندس جعفرزاده هم دانشگاهی سابقم در شیراز، برخوردار از مواضع سیاسی مشخص و با آن سابقه درخشان انقلابی طبیعی است وقتی سختکوش هم باشد در بزنگاه‌هایی نظیر معرفی کابینه یا همچون مورد اخیر یعنی معرفی سه وزیر به مجلس سکوت نخواهد کرد.

بدیهی است مواضع چنین شخصیتی با مواضع فردی که از انقلاب و اسلام، مبارزه و جهاد، خون و آتش، ایثارگری و جانبازی فقط در جایگاه  های امن نشسته و تئوری‌بافی می‌کند متفاوت است.

مهندس جعفرزاده به‌عنوان نماینده مردم، جانانه و در کمال انصاف و صداقت از دولت برخاسته از آرای ملت حمایت کرده و می‌کند به او درود می‌فرستم و محضرشان عرض می‌کنم «چون دلارا می‌زند شمشیر سر ببازیم رخ نگیریم.» حتی اگر برخی از مواضع وی یا بخشی از عملکرد دولت را در سطح ملی و محلی نپسندیم اما باید «حد» نگه داشت و کلام خدا را به گوش جان شنیده و بدان بی چون و چرا گردن نهاد که فرمود: وای بر عیب‌جویان هرزه زبان.

کد خبر : ۴۲۶۹۸۴